annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Batterij Xperia SP

jvander28
Nieuw

Batterij Xperia SP

Goedenavond,

 

ik ben op zoek naar een smartphone ter vervanging van mijn drie jaar oude HTC Desire HD. Een barst in het scherm, wifi valt paar keer per dag weg en de batterijduur laat zo langzaam maar zeker te wensen over. Na een avondje zoeken kan ik concluderen dat de Sony Xperia SP een aardige kans maakt. Degelijk gebouwd, goede camera en bovenal een behoorlijk lange accuduur. In tegenstelling tot de iets goedkopere Xperia L kan de batterij echter niet zelf vervangen worden lees ik. En dat terwijl een batterij in de loop der tijd toch echt wel minder wordt (in mijn HTC had ik hem al eens vervangen). Voor de hand liggende vraag is dan ook of de batterij wel door Sony voor mij vervangen kan worden? En wat kost dat op dit moment ongeveer? Dan kan ik dat meenemen in mijn overweging. 

 

Alvast bedankt.

 

Joost van der Heijden

 

 

3 ANTWOORDEN 3
KelvinV
Bijdrager

Welkom Joost! 

 

Het is inderdaad mogelijk voor Sony om de batterij van de Xperia SP te vervangen. Hoeveel dat kost weet ik niet precies, wellicht kunnen ze dat bij Xperia Care voor je uitzoeken. Ze zijn hier te bereiken: http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/ 

 

Succes met de keuze! :slight_smile: 

 

 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Joost,

 

Ben je ondertussen te weten gekomen hoeveel het zou bedragen? Deel gerust!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
jvander28
Nieuw

Beste...,

Nee, een duidelijk antwoord heb ik niet gehad, ook niet van xperia care.
Helaas...

Groeten,

Joost