annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback actie OLED tv

profile.country.NL.title
alexdejong
Nieuw

Cashback actie OLED tv

Normaal gesproken altijd tevreden over Sony. Nu echt hevig teleurgesteld. Niet over het product maar over de cashback actie. Inmiddels wachten we meer dan 6 weken op het retourbedrag. Verschillende telefoontjes gedaan maar tot op heden geen geld retour. Waar een groot bedrijf in teleurstelt.

Kan ik hier hulp krijgen ?

op dit moment geen beweging in te krijgen

17 ANTWOORDEN 17
profile.country.BE.title
Sofie120
Nieuw

Beste, 

 

meer dan een maand geleden heb ik alles ingevuld om de cashback terug te krijgen, en tot heden heb ik de 300€ nog niet ontvangen.. 

 

kan ik hier iets aan doen? 

 

Mvg

 

sofje alexandridis

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Sofie,

 

Vervelend dat je nog niets ontvangen hebt. Wel weet ik dat het soms even kan duren.

 

Als je mij via een privébericht (envelope-icoon rechtsbovenin) je registratienummer, het product en de naam waarop het geregistreerd is toestuurt (verstuur naar mijn gebruikersnaam ipv e-mailadres) zal ik vragen om een update voor je. 

 

Groet, 

Arthur

profile.country.BE.title
Sofie120
Nieuw

Beste Arthur,

Ik geraak niet meer op de website van de community. Ik hoop dat ik je via deze weg wel kan bereiken. Ik weet niet juist welk het registratienummer is, maar op de bon van de wara staat ref: xxxxxxx. Het gaat om de Sony OLED tv KD65A1BAEP op naam van Sofie Alexandridis.

Alvast heel erg bedankt!

Mvg

Sofie

 

< persoonlijke infomatie verwijderd > 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Sofie, 

 

Helaas heb ik te horen gekregen dat men je naam niet in het systeem terug kan vinden en in principe krijgt iedereen een e-mail na registratie, ook als er iets fout gegaan is. Als je hier nog vragen over hebt kun je het beste contact opnemen met het promotieteam. Je kunt tijdens kantooruren bellen naar 0900 287 2768 (€0,20 p/m) of stuur een e-mail naar sonypromotie@consumercare.info 

 

Groet, 

Arthur

profile.country.BE.title
Rosyroos
Ontdekker

Ook wij zijn zeer teleurgesteld in de cashback actie van Sony.

Toen wij cashback formulier ingevuld hadden, kregen wij melding dat cashback al was aangevraagd???!!  Toen ik de Sony klantendienst probeerde te bellen kreeg ik telkens muziek te horen, of helemaal niets.

Van onze Oled tv zijn wij tot nu toe zeer tevreden, maar wij houden ons hart vast als wij er iets mee voor zullen hebben.....

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Rosyroos  schreef:

Ook wij zijn zeer teleurgesteld in de cashback actie van Sony.

Toen wij cashback formulier ingevuld hadden, kregen wij melding dat cashback al was aangevraagd???!!  

 


Als de cashback al eerder is aangevraagd op het TV toestel, is het niet het probleem van Sony maar van de verkopende partij waar het TV toestel is aangeschaft. Heeft de verkopende partij bij de verkoop gezegd dat er een Sony cashback actie loopt op dit toestel?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Rosyroos
Ontdekker

De verkoper heeft inderdaad bevestigd dat er een cash back was.  Dit stond ook groot aangekondigd in de winkel.

Het feit dat we de cash back niet kunnen aanvragen is wat mij betreft bedrog.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het bedrog komt van de verkopende partij, die verkoop tenslotte aan je een TV toestel wat retour is genomen maar wel de cashback van is geint. Je kan het TV toestel ook retourneren en een nieuw TV toestel eisen waar wel de cashback op aanwezig nog is.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!