annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback eindejaar 2019

profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Cashback eindejaar 2019

Eind november nieuwe sony televisie gekocht en met de cashbackactie ook een soundbar aangekocht (door de cashbackactie). Ik heb deze laten installeren en de installateur heeft alle dozen weer meegenomen. Op zich geen probleem ware het niet dat de doos van de soundbar belangrijk was voor de cashback. Pas naderhand heb ik gelezen dat die doos nodig was voor de cashbackactie. Ik heb hierover direct daarna contact gehad met de klantendienst en kreeg het antwoord dat een foto van het serienummer op het apparaat ook ok was. Niet dus, vandaag een mailtje met de mededeling dat de aanvraag niet volledig was. Ik vind wel dat de voorwaarden wel duidelijker mochten gecommuniceerd worden bij hun reclame hierover ipv dat je het pas ontdekt bij de aanvraag zelf. Van zo'n megabedrijf verwacht ik toch duidelijke communicatie. Ik koop ondertussen al zo'n 50 jaar sony toestellen. Maar dit is me toch een teleurstelling.😞

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Niet alleen de doos van de soundbar is belangrijk om aan de voorwaarden  te kunnen voldoen, de doos van de TV ook. Volgens de voorwaarden moet zelfs eerst de sticker uit de door worden geknipt.

Beetje slechte info van de installateur om je niet op de aktie voorwaarden te wijzen en de doos mee te nemen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Akkoord dat dit ook een fout is van de installateur en zeker ook omdat die wel de doos van tv liet staan (ivm mogelijke vervanging na defect binnen de  3 maanden na aankoop). De tv doos heb ik dus nog wel.

De belangrijkste fout is toch van de communicatie van sony, die had bij de reclame moeten vermelden dat de doos nodig is voor de cashback. De meeste mensen zien die voorwaarden pas bij de aanvraag maar dan is het al te laat. Zo lijkt het meer op een bewuste misleiding van de kant van sony (om het aantal aanvragen te beperken).

Trouwens ik had de dag na de installatie al opgemerkt dat ik die doos nodig had (ook een mail naar mediamarkt maar die houden die dozen niet bij). Ik heb dan een mail gestuurd naar sony zelf en antwoord gekregen dat een fot van het serienummer op de doos ook voldoet. Niet dus. Grote ontgoocheling. 

Dit laat me toch twijfelen om in de toekomst nog sony toestellen aan te schaffen want dit doet me twijfelen of hun reparatiedienst ook zo betrouwbaar is. Zelf zeggen dat de foto van het toestel voldoet en daarna weer zeggen van niet.😒

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een foto van de sticker op de doos wordt al enige tijd niet meer geaccepteerd, dit vanwege fraude in het verleden, cashback innen en het artikel terugsturen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Daar heb ik nog nooit van gehoord, niettegenstaande ik alle artikelen in het nieuws ivm sony lees.

Ik blijf er toch bij dat sony de voorwaarden duidelijker kan communiceren en al bij de reclame zelf te vermelden. Mij lijkt het zo dat sony er zo bewust op rekent om het aantal aanvragen te verminderen. De cashback dient eerder om op te vallen dan het uitbetalen ervan.