annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

cashback sony xperia sp

glenn_vdb1
Nieuw

cashback sony xperia sp

hallo

 

Ik heb binnen de actieperiode een sony xperia sp aangeschaft en zou recht hebben op een cashback van 50 euro , heb me geregistreerd voor de actie + heb de brief die je moest invullen + het kasticket verzonden wat moest. nu heb ik nog altijd geen reactie gekregen.  Is dit normaal ?

3 ANTWOORDEN 3
ClarissaW
Lid

Hallo glenn_vdb1

 

Welkom! Dit is een community waar Sony gebruikers elkaar vragen kunnen stellen en tips kunnen uitwisselen. In dit geval kun je waarschijnlijk het beste direct met Sony Mobile contact opnemen. Ze hebben een website met de mogelijkheid ze te emailen of direct met ze te chatten: http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/ Of je kunt ze bellen op 0900-8998318.

 

Hopelijk wordt het snel opgelost.

 

met vriendelijke groet,


Clarissa

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik weet niet of je de Xperia SP in België of Nederland hebt gekocht, maar als je in België hebt gekocht weet ik dat de distributie van de Xperia's met cashback via "globalsat" gebeurt. Dat betekent ook dat zij verantwoordelijk zijn voor de cashback.

 

Als je globalsat mailt (kijk op het cashbackformulier dat je hebt ingevuld voor contactgegevens) antwoorden ze heel snel.

 

ps: hoelang is het geleden dat je de cashback hebt ingediend? Dit kan meer dan een maand duren...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Ja ik wacht hier ook al lang op. Al 3 keer gebeld naar dat bedrijf dat die betalingen regelt. En Sony maar zeggen dat ze hier niks mee te maken hebben. Sorry Sonny maar u laat dit wel toe op u producten en dan krijgen we zo een ***** service als dank voor een trouwe klant. 

 

Bedankt