annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen bevestiging registratie aanvraag promotie mijn vrouw wel WH-1000XM3

OPGELOST
profile.country.NL.title
blackpearl77
Ontdekker

Geen bevestiging registratie aanvraag promotie mijn vrouw wel WH-1000XM3

Geachte Sony. Heb op 1 augustus de Xperia 1 II gekocht samen met mijn vrouw bij bel simpel. 

Wij hebben beide onze telefoons op 2 augustus ontvangen en ik heb met moeite mijn telefoon geregistreerd op 3 augustus omdat ik blijkbaar meerdere accounts bij Sony had die ik eerst moest samenvoegen? 

Ik heb netjes de instructies gevolgd voor de  aanvraag WH-1000XM3. IMEI uit de doos geknipt en foto van factuur met de nieuwe telefoon. 

Het is nu 13 augustus en heb geen bevestiging ontvangen per mail en mijn vrouw heeft haar registratie zelfs later dan mij ingediend en wel nu een bevestiging van verzending voor haar promotie en ik nog tot heden geen reactie heb ontvangen. Vind het een beetje vreemd dat mijn vrouw haar koptelefoon wel ontvangt en ik met eerdere registratie nog steeds niets heb ontvangen van uw promotie afdeling.

Ik ben nu een beetje bang dat ik de promotie mis loop terwijl ik op tijd heb geregistreerd. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
blackpearl77
Ontdekker

het is al opgelost. het gekke is dat het samen is verstuurd met de verzending van mijn vrouw. ongeveer 30 min geleden. zij had wel haar berichten normaal ontvangen en ik niet.

omdat van mijn vrouw en ik de claim met 1 dag verschild met de aanvraag en wij natuurlijk het zelfde adres gegevens hebben, denk ik dat iemand bij packaging bij sony  gewoon beide bij 1 contact gegevens heeft gelaten en dacht van het komt wel goed. hij had dan wel even mogen aangeven dat de koptelefoon van mij er ook bij zou zitten dan had dit ons wat minder zorgen en tijd gekost. 

zit nu alleen met 1 probleempje dat ik nog steeds 3 accounts heb voor sony en hoe krijg ik dit opgelost naar 1 account zonder gegevens te verliezen mij mijn gmail waar al mijn telefoons zijn geregistreerd.

ik zit nu ingelogd via een andere account zodat ik dit bericht zelfs kan schijven/reageren?

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedendag,

 

Wat vervelend om te horen, dat je nog niks ontvangen hebt.

Zou je in een privebericht(!) naar mij je Case ID nummer kunnen sturen? 

Dan ga ik het voor je uitzoeken.

 

Groeten,

Eva

profile.country.NL.title
blackpearl77
Ontdekker

Gek genoeg heb ik geen case is gekregen.

Mijn problemen zijn dat ik 3 email adressen heb bij Sony en alle toestellen zijn geregistreerd onder mijn Google e-mailadres. blackpearl1477@xxx.

Ik ben nu hier ingelogd met dave@xxxx. 

Op beide e-mailadressen heb ik geen folow up emails ontvangen. Zelfs niet op mijn Yahoo e-mailadres d.dorenberg@xxx. 

Tijdens registratie had ik problemen met deze adressen te koppelen en krijg ook vaak aw snap in mijn browser te zien dat laden van pagina niet lukt als ik met met meerdere accounts op verschillende Sony pagina's probeer in te loggen. Waar bij ik steeds moet uitloggen en weer opnieuw moet inloggen.

Mijn toestellen zijn allemaal geregistreerd onder blackpearl1477@xxx blijkbaar.

Maar zonder email bevestiging van Sony voor de promotie.

profile.country.NL.title
blackpearl77
Ontdekker

Ter toelichting. De promotie pagina is nog live. 

Heb nogmaals geprobeerd om die in te vullen om te kijken of ik destijds een fout had gedaan.

Ik krijg nu een melding:

Er is al een claim ingediend voor dit product. Controleer EMEI nummer.

 

Dus het betekent dat mijn claim is ingediend maar heb hier toen geen claim id van ontvangen. Ik kan zo mijn IMEI en contract van Belsimpel geven als nodig is.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kijk eens in de spam folders van je diverse email-accounts.

En stuur je IMEI nummer eens via PM naar EVsony5 (Eva) die kan er mogelijk wat mee.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
blackpearl77
Ontdekker

het is al opgelost. het gekke is dat het samen is verstuurd met de verzending van mijn vrouw. ongeveer 30 min geleden. zij had wel haar berichten normaal ontvangen en ik niet.

omdat van mijn vrouw en ik de claim met 1 dag verschild met de aanvraag en wij natuurlijk het zelfde adres gegevens hebben, denk ik dat iemand bij packaging bij sony  gewoon beide bij 1 contact gegevens heeft gelaten en dacht van het komt wel goed. hij had dan wel even mogen aangeven dat de koptelefoon van mij er ook bij zou zitten dan had dit ons wat minder zorgen en tijd gekost. 

zit nu alleen met 1 probleempje dat ik nog steeds 3 accounts heb voor sony en hoe krijg ik dit opgelost naar 1 account zonder gegevens te verliezen mij mijn gmail waar al mijn telefoons zijn geregistreerd.

ik zit nu ingelogd via een andere account zodat ik dit bericht zelfs kan schijven/reageren?

 

profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi Blackpearl, je kunt het beste contact opnemen met de Ondersteuning v.w.b. al die accounts. Contactinfo is hier te vinden.