annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

last van hackers op de ps3

gamer500
Nieuw

last van hackers op de ps3

hi ik ben een gamer maar er zijn veel hackers op de ps3 en nu kan nooit meer gamen kan iemad me helpen 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@gamer500, ben zelf geen ps-3 gebruiker of hacker...maar een volledige reset zou kunnen helpen?

 

zie http://nl.wikihow.com/Een-PS3-resetten

 

succes

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

De PlayStation Community is hier te vinden.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
FreddyOO
Lid

je bent niet alleen,,ik heb er hier een nieuwe moeten aanmaken,nog noot problemen gehad,al een paar dagen kon ik mijn eigen site hier niet meer bereiken,alhoewel deze hier nog altijd op de lijst staat aangegeven,vandaag men stoute schoenen aangedaan en een nieuwe gemaakt,onder dezelfde naam Freddy OO, vandaag twee foto's geplaatst,is nu afwachten of ze me kunnen helpen om dit drug samen te vatten, er gebeuren hier rare dingen de laatste maanden,we leven op hoop,grt,FreddyOO

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat bedoel je precies? 

 

Je hebt hier een nieuw account aan moeten maken? Dit is geen PSN/SEN account? 

FreddyOO
Lid

Ik was al een drietal jaar op deze comunity,maar een paar maanden terug was het me onmogelijk om nog in te loggen, ze gaven me als antwoord dat ik hier niet bekent stond en geen account had, iemand of iets moet  mijn site gekraakt hebben, had darr nog noot mizerie mee gehad, heb dan maar nieuwe gemaakt,met moeilijker paswoord meer zat er niet op alhoewel ik er nog steeds opsta bij de lijsten, dat is het rare, grt,Freddy

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kan het niet zijn dat je je inlog (emailadres) van het account Freddy00 alias 465791 vergeten ben, i.p.v te roepen dat de site is gehackt?

De laatste inlog van dit account is 11-10-2015, met 124 berichten, de registratiedatum van dit account is 22-03-14, wat niet 3 jaar geleden is.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
FreddyOO
Lid

Ik heb nooit gezegd dat ze gehackt werd,maar dat ik er niet meer opgeraakte,nog met men emailadres en men wachtwoord, wel kreeg ik melding dat dat account niet bestond, dat is wat er gebeurt is meer niet,en dat ik nog maar een jaar ongeveer eropzat is zeker onjuist wat u aangeeft, ik heb ooit aangmeld met de komst van de a200 spiegelreflex, heb dan de sony nex 5n en zowat ongeveer 2 jaar de a58 aangeschaft,denk dat ik hier al een tijdje bezig was, ben hier zelfs verleden jaar ooit als een van de drie winnaars uitgekomen, heb daar trouwens prijs belooft geweest, maar wacht nog,toen kreeg men een jaarabonnement waar je foto’s kon plaatsen, kreeg toen bericht om een account daar aan te maken in het Engels,heb ik toen ook gedaan, maar wacht nog, wel tevreden over het materiaal daar geen woord van maar de rest loopt wel eens mis,grt,Freddy

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@FreddyOO

Zoals je ziet is het doorgestuurd naar een moderator, nu hopen op een oplossing.

In het gebruikers profiel van de vorige Freddy00 wordt de datum van maart 2014 genoemd en dat is nu bijna 2 jaar geleden volgens mij.

De prijs was toch voor iets met graffiti?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Zelden heb ik een lange zin geprobeerd te lezen als deze...

 

Kan je iets aan punctuatie doen? Want ik wil graag begrijpen wat je probeert te vertellen.

Want nu heb ik het vermoeden dat je wacht op een prijs van een jaar terug? 

 

De accounts bij Sony zijn samengevoegd met dat van zusterbedrijven als Sonymobile. DIt staat wel nog los van je SEN/PSN account. Het kan zijn dat je je wachtwoord toen veranderd hebt bij het samenvoegen, want dit moest. En dat je deze vergeten bent.