annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem met Sony Vaio laptop

Mztyzyt
Nieuw

Probleem met Sony Vaio laptop

Hallo allemaal, ik wist niet goed waar ik dit moest vragen, maar sinds gisteren heb ik een Sony Vaio laptop. Het modelnummer is SVF1521P6E. Toen ik de laptop kocht, kon ik voor de eerste 4 uur niet op mijn wifi komen. Heel laat in de avond pas had ik ontvangst, maar toen ik de volgende dag keek, was mijn wifi weer weg. 

 

Er staat wel dat mijn verbinding 5 streepjes heeft, maar als ik verbinding wil maken, krijg ik de foutmelding dat hij mijn Wifi niet kan vinden. Als ik een Ethernet kabel gebruik, dan lukt het gewoon wel om op mijn internet te komen. 

 

Ik heb echt alles geprobeerd en ik ben nu einde raad. Ik heb selfs McAfee gedeinstaleerd, maar ik heb nogsteeds geen success.

 

Als iemand iets hier van af weet, of ooit gekampt heeft met hetselvde probleem, zou hulp echt heel erg fijn zijn.

 

Alvast bedankt,

Richard

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Richard,

 

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met je nieuwe laptop.

Ik zou je graag willen aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Ze zijn op werkdagen te bereiken op 020-6581888 van 9.00u tot 18.00u.

Hopelijk komt het snel goed en kun je volop genieten van je laptop!

 

Groetjes,

 

Amal_S
alvanha28
Nieuw

Beste,

 

Sinds de aankoop van mijn Vaio laptop heb ik niets dan moeilijkheden om op het internet te surfen.

 

Aangekocht bij Mediamarkt in Antwerpen heb ik hem daar reeds twee maal voor herstelling aangeboden: zonder gewenst resultaat!

 

Daarna kontact genomen met Sony zelf waarna de laptop naar Duitsland gestuurd werd voor herstelling: na amper een maand zelfde probleem. Niets opgelost!

 

Op vandaag heb ik de klacht terug aangekaart met als antwoord dat ze nog geen definitieve oplossing hiervoor hebben en dat ze een dongle gratis zouden opsturen.

 

Het in inderdaad ongehoord dat een merk als Sony dergelijk probleem niet degelijk aanpakt en naar een oplossing streeft bv met een terugroepactie zoals dat in de

automobielsector wel gebeurd!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Met een Wifi dongle is je probleem eigenlijk opgelost toch? 

 

Om wat voor VAIO gaat het? 

alvanha28
Nieuw

Het is een model SVF15NB1GM Product name SVF15N1S2ES.



Ik wacht uiteraard de "tijdelijke voorgestelde oplossing" af.

Maar niettemin blijkt er een inwendig verborgen gebrek te zijn en dat is
naar mijn inziens reden genoeg om de vraag om het toestel terug te nemen

te staven.

Gezien dit gebrek zich reeds manifesteerde voor de eerste 6 maand na
aanschaf dacht ik dat ik als consument voor dit verborgen gebrek mijn
rechten als

consument kan kunnen laten gelden om terugname en terugbetaling te claimen.

Ter staving zijn er de eerste herstellingen via Mediamarkt Wilrijk.

In afwachting van uw reactie en antwoord bouw ik mijn dossier verder op om
eventuele verdere stappen te nemen via consumentenorganisaties.



Met vriendelijke groeten,



Alain Van Haver
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je hebt gelijk. Je staat in dit geval ook in je recht om aanspraak te doen om MediaMarkt met een oplossing te laten komen. Vervelend dat repareren geen zin gehad heeft blijkbaar. 

 

Wacht de stick even af, als dat niet werkt, weer bij MediaMarkt aangeven.