annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Schrijfbeveiliging verwijderen: hoe, kan dit wel?

profile.country.NL.title
veldfiets
Ontdekker

Schrijfbeveiliging verwijderen: hoe, kan dit wel?

HDR-CS 240E.

Ik probeer al op 100 manieren, waaronder 1 uur! formatteren op de PC, om de schrijfbeveiliging te verwijderen.

Alle mappen zelf aangemaakt en mijn wensvideo in de opnieuw gemaakte map, STREAM geplaatst.  Resultaat: negatief, de camera ziet hem niet, de mapnaam blijkt veranderd in STREAM-BP , zo zie ik op de PC.  Een gemaakt filmpje staat in map STREAM  nu. Maar, alles is schrijfbeveiligd, ook Naam wijzigen, ook verwijderen wil niet, laat staan op de camera, want STREAM-BP wordt dus niet herkend (opnieuw 1 uur formatteren..).  Hoe los ik dit op? Kun je dus vanuit de computer geëdite video niet weer 'terugplaatsen.'..?? Dank voor enig antwoord alvast.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien heb je hier iets aan.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
veldfiets
Ontdekker

Nee, formatteren is de enige methode, op de PC, dat lukt wel, duurt een .. uur.

Als je dan een bestand in de juiste map zet, zelf weer aangemaakt, onthouden!, dan zet de Sony het bestand in een 

STREAM-BP map, hetgeen niet functioneert. Geen trucjes, whatsoever. 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Als een video bewerkt is met een videobewerkingssoftware dan kun je de bewerkte video niet terugzetten op de camera. Bewerkingssoftware  comprimeert de video's meestal op een andere manier dan de camera. Vandaar dat er ook een andere mappenstructuur en bestandsnaam ontstaat. Je zou nog kunnen proberen om de video opnieuw als mp4 te exporteren en die weer in de map te plaatsen waar je de originele video's hebt gevonden.

 

Hopelijk helpt dit!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
veldfiets
Ontdekker

Bibi,

Ik wilde een andere film op de camera zetten om die te gebruiken op mijn Sony brander, apart apparaat. 

De extensie was dezelfde als de films die de Sony maakt: MTS. Onbewerkt dus. Je kunt niets erop zetten: schrijfbeveiliging melding, anders kwam er wel iets van verkeerde extensie, denk ik. 

Wie wil nu een film terugzetten :)?