annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Snap de cashback niet

profile.country.NL.title
Grin1970
Nieuw

Snap de cashback niet

Kan iemand mij even uitleggen hoe dit werkt?

 

Ik heb 2 - 12- 2019 een camera met 2 lensen en een batterij grip gekocht. Allemaal hebben ze een cashback korting die ik dus 30 dagen na aankoop kan claimen op de site.

 

Alleen ik heb het ook nog gekocht in de black week. Op mijn factuur staat:

 

SONY black week action 25-11-2019 t/m 09-12-2019 Voor deze periode verdubbelt Sony de cashback. Claim de cashback tot 12-12-2019 op sony.nl/promo/camera

Maar ik heb mijn producten nu geregistreerd en daar zeggen ze: Je kunt ze pas 30 dagen na aankoop indienen voor de cashback.

Hoe kan dat nou? Bedoelen ze niet dat ik de producten tot 12-12-2019 moet hebben geregistreerd om de balck week dubbele cashback te krijgen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het aanvragen van cashback is pas mogelijk na 30 dagen na aankoop, dit om de fraude van Cashback aanvragen en daarna het produkt terugsturen tegen te gaan.

 

De winteractie loopt van 18 okt 2019 tm 31 jan 2020 voor de aankoop van een van de produkten

 

Cashback-claims kunnen alleen worden ingediend na 30 dagen vanaf de datum van aankoop van het betreffende product of de relevante producten. Cashback-claims die vóór de relevante datum zijn ingediend, worden afgewezen.

Alle cashback-claims die met betrekking tot de cashback-actie worden ingediend, moeten vóór middernacht (CET) op 15 maart 2020 zijn ontvangen. Na deze datum worden geen cashback-claims meer geaccepteerd.

 

Cashback voorwaarden 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Technics500
Nieuw

wat valt er niet aan te snappen.

wanneer je camera is gekocht op 5 december 2019 (vb) kun je de cashback vanaf 5 januari 2020 claimen doch niet later dan de datum 15 maart 2020.

Technics500
Nieuw

en aanvullend de andere info ken ik niet een dubbele cashback is alleen aan de orde (m.i.) wanneer je bijv. niet alleen de lens hebt gekocht vb 2.8 24-70GM , maar ook de body b.v. A7RIV mark. In dat geval is de cashback 200 euro ipv 100 euro (info Sony)

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik zit even mee te denken en ik zou bijna denken dat die informatie op de factuur niet klopt.

Anders even bellen naar desbetreffende winkel hoe het zit?

 

Groet!

Antonette