annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony cashback televisie

profile.country.NL.title
Hasto66
Ontdekker

Sony cashback televisie

Een Sony KD55 A8 gekocht via Coolblue.

Nu nog aantrekkelijker met 100 euro cashback.

Helaas kwam ik er te laat achter dat je de doos moest bewaren om voor die  actie aanmerking te komen .

Jammer dat je daar van te voren niet op geattendeerd wordt.

Ook gebeld met Sony maar die zijn onverbiddelijk. Geen foto van het serienummer op de doos, geen geld terug.

Een foto van het serienummer achter op mijn tv is waarschijnlijk niet voldoende.

Onbegrijpelijk.  

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Hasto66  schreef:

Een foto van het serienummer achter op mijn tv is waarschijnlijk niet voldoende.

Onbegrijpelijk. 


Vanwege fraude met terugsturen van het artiekel nadat er cashback is gevorderd, is volgens de Actie voorwaarden  alleen een uitgeknipte foto van de verpakking nodig om in aanmerking te komen.

 

Helaas ben je niet de enigste de afgelopen jaren die niet voldeed aan de voorwaarden om aan de cashback in aanmerking te komen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Hasto66
Ontdekker

Ja hoezo fraude, het serienummer achterop mijn tv is uniek!

 Ik zie het als een manier om veel minder deelnemers hun geld uit te betalen.

Krijg er een zure bijsmaak van.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Je kunt altijd nog een keer proberen om Sony en Coolblue te bellen en kijken of er nog mogelijkheden zijn.  Zoals @pa3eia aangeeft is in verleden geregeld gefraudeerd met deze acties. Dat Sony, maar ook andere merken gekozen hebben voor uitknippen van deze codes van de doos. 

 

Vervelend, maar actie voorwaarden staan helder op de website van Sony en ook op de website van Coolblue

https://www.coolblue.nl/download/58c84ba3affa58f84ccf333ef7c920e6/sony_cashback_tv_nl.pdf

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Hasto66  schreef:

Ja hoezo fraude, het serienummer achterop mijn tv is uniek!

@pa3eia  schreef:


Vanwege fraude met terugsturen van het artiekel nadat er cashback is gevorderd.



73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Hasto66
Ontdekker

Ja ik had gewoon beter moeten opletten. 
Grappig is wel dat je het kunt terug vragen tot een maand na de laatste actiedag. Na die termijn kun je het én niet meer terug sturen én niet meer indienen. Er zijn meerdere redenen waarom het zo moet gebeuren zoals vermeld in de voorwaarden. En dat betreft niet alleen het voorkomen van fraude. Maar goed ik ben blij met het toestel ondanks de problemen met de installatie op mijn kpn ontvanger.

Ik hou er over op.