annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Xperia SP (en T) update android 4.3

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Sony Xperia SP (en T) update android 4.3

Ter info: de update voor de Sony Xperia SP (en Xperia T) naar android 4.3 is beschikbaar via pc companion!

Wanneer je probeert te updaten via je smartphone verschijnt er geen melding van de nieuwe update, wel via het programma pc companion dat je op je pc installeert.

 

De update brengt enkele GROTE verbeteringen mee waaronder:

-verbeterd Wi-Fi bereik (!)

-beduidend betere accuduur

 

Een update naar de (snellere) android 4.4 kitkat staat ook gepland!

 

Kudos aan Sony!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De bovenstaande update is bedoeld voor Belgie en waarschijnlijk ook voor Nederland.

 

Update's worden per land online gezet, het is al regelmatig voorgekomen dat bijna geheel Europa/wereld een firmware update heeft gekregen behalve o.a. Nederland.

Reden: onbekend

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
kahev0
Nieuw

Hallo,

Bij het updaten van Android naar versie 4.3 is bij mijn Xeperia T telefoon de automatische koppeling weggevallen. Ik moet nu mijn telefoon bij de Blue Tooth apparaten altijd met de hand aktiveren. Is hier een patch voor te verkrijgen??

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Misschien kan het ook een instelling zijn van de bluetooth?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
kahev0
Nieuw

Nee, aangezien mijn headset van de motorhelmm wel automatisch koppeld, vermoet ik dat het toch blijkbaar in de software van de carkit zit. Echter deze is 7 jaar oud en zal dus niet meer geupgraded kunnen worden. Spijtig dat ik mijn telefoon een upgrade gegeven heb.....

CJMMULDER
Nieuw

Na de update heeft mijn xperia T veel mankementen. Zo schakelt de telfoon zichzelf 's nachts af en toe uit, erg lastig want het is mijn wekker. Ook het netwerksignaal wordt nu slecht ontvangen. 1,5 jaar zonder problemen van de telefoon genoten en nu is het bagger. 

Op forums lees ik dit probleem meer, is sony al bezig met een oplossing?

 

DiegoClaessens
Ontdekker

Bij mij lukt het update nog steeds niet... Zowel via PC Companion alsook via de telefoon zelf wordt er nergens aangegeven dat er een update beschikbaar is.. Het is ondertussen al Mei dus het zou mij verbazen dat dit gewoon een vertraging is.

Mijn toestel is een C5303 Xperia SP, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft?

andysoest
Ontdekker

HELP,

Sinds de update naar 4,3 schakelt mijn telefoon meerdere malen achter elkaar aan en uit. Tevens wordt de telefoon gloeiend heet. Na permananet uitzetten is het een paar uur, en soms een paaar dagen, weer  normaal gebruik mogelijk, maar et probleem blijft zich herhalen. Ik zie op internet dat er honderden mensen problemen hebben met de update. Hoe kan ik weer terug naar de voorgaande versie? Of komt er een nieuwe update? Of wat te doen.

(d esuggestie terug naar fabrieksinstellingen helpt bij de meeste mensen ook niet, het lijkt echt een software probleem. Wie heeft raad/help?

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste andysoest,

 

Heb je dit probleem ook aan onze collega's bij Sony Mobile doorgegeven? Ze zijn namelijk de experts op het gebied van de mobiele telefoon. Misschien hebben zij nog handige tips. Je kunt verschillende manieren om contact met ze op te nemen vinden op de volgende link: http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/.

Hopelijk komt het snel goed en laat ons even weten hoe het afloopt!

 

Groetjes,

 

 

Amal_S
andysoest
Ontdekker

Beste Amal,

Honderden zoniet duizenden mensen wereldwijd klagen wereldwijd, kijk maar op internet.

De aangeboden hulpoplossingen werken tijdelijk. Het wachten is op ongelukken, mijn T-experia wordt tijdens het (soms uren) achtereen kokend heet, vandaag of  morgen brand ik mij of ontploft dat ding.

T-mobile wil mijn telefoon repareren(onder garantie) maar dat is niet de oplossing. Er dient een nieuwe, betrwouwbare update te komen. Dit is echt vreemd, zowel Sony als provider zijn op de hoogte van de problematiek met 4.3, waarom duurt het zo lang voordat de update er is. (of desnoods een mogelijkheid om weer terug te gaan naar de oude besturing zonder verlies van data etc.)

Evenzo heb ik de klacht ook naar Sony gestuurd, maar ik blijf het wel vreemd vinden dat  ik mogelijk een brandgevaarlijk item(Sony telefoon) in bezit heb gekregen waarmee ik niet gebruik kan maken van een afgesloten contractuele overeenkomst bij aankoop product: ongestoord bellen met een mobiel toestel.

groet, Andy Soest