annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Week geleden Windows 10 systeem herstel toegepast blijkt mijn video's bij PlayMemories app kwijt !

johnnyE-62
Nieuw

Week geleden Windows 10 systeem herstel toegepast blijkt mijn video's bij PlayMemories app kwijt !

Week geleden Windows 10 systeem herstel toegepast Nu mijn dierbare opnames video's kwijt !

Blijkt App PlayMemories bij Ondrive verwijderde Apps aangegeven geprobeerd te herstellen !

Verder uitgezocht hoe terug te krijgen ook op site Sony met mijn account zonder resultaat !

Omdat ik geen uploud hebt gedaan bij mijn App ben ik het kwijt wel foto's van uploud tot 2017 !

Verbaast mij dat tot 2017 geen video's omdat ik deze ook hebt uploud !

Wie kan mij helpen betreft video's opnamen overleden persoon moeder terug te krijgen !???

Telefoonnummer en Email-adres verwijderd

In afwachting op uw reactie groeten.

    

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedendag,

 

Wat vervelend om te horen dat u al uw beeldmateriaal hebt verloren. Ik ga intern voor je navragen of hier een oplossing mogelijk is. 

 


Groeten,
Eva

profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedendag,

 

Ik heb het even nagevraagd. OneDrive staat los van Sony, Windows 10, OneDrive is namelijk van Microsoft. 

PlayMemories heeft vroeger wel een online versie gehad waar je al je foto's kon opslaan. Daarom kan het kloppen dat er nog wel foto's tot 2017 te vinden zijn. 

Het is dus helaas een probleem bij Microsoft OneDrive en daar kan vanuit Sony kan daar niet iets aan veranderd worden. 

Wellicht kan je contact opnemen met Microsoft of zij een oplossing hebben. 

 

 

Groeten,

Eva