annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Connectie maken met Creator's app lukt niet

profile.country.BE.title
jemproduction
Ontdekker

Connectie maken met Creator's app lukt niet

Hallo,

Heb de vraag reeds aan de Sony support gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen.

Ben in bezit van de Sony A7 IV, wil connectie maken met mijn toestel van zowel naar de smartphone als op de PC via de Creator's app. Bij de opening van de app wordt gevraagd om het privacybeleid goed te keuren, de app aanvaard het item” Akkoord en doorgaan” niet. Tevens heb ik gepoogd om me aan te melden via mijn Windows PC en kom steeds als eerste item het privacybeleid die ik wil goedkeuren, wat niet lukt. Bijgevolg is het mij ook onmogelijk Imaging Edge Desktop en Mobile te activeren. Wat is er aan de hand? Graag antwoord a.u.b.

Met vriendelijke groeten

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @jemproduction 

 

Vervelend dat het verbinden niet lukt!

Vaak ligt het aan de telefoon en niet aan de camera/software dat het niet gaat. 

Welke telefoon gebruik je?

Zijn zowel de camera als de app up to date?

 

Groet,

Antonette

 

profile.country.BE.title
jemproduction
Ontdekker

Dag mevrouw,

Zoals reeds gemeld heb ik de creator's app  op mijn smartphone met Android versie  9.0.14.0 geplaatst  via Playstore.

Moeilijk kan dit niet zijn, de app versie is 2.3.2., wat me steeds opvalt na de installatie :op mijn smartphone stem ik in met de landinstelling en steeds kom ik in het privacybeleid en heb de mogelijk om daarmee in te stemmen, dit doe ik en kan "Akkoord en doorgaan  niet activeren". Bijgevolg gebeurd er niks, hoe kan dit aan mijn smartphone gelegen zijn. Heb reeds genoeg andere apps geïnstalleerd, nog niet meegemaakt!! 

Bovendien heb ik op mijn pc Imaging Edge desktop geïnstalleerd en mijn loginaccount Sony is gekoppeld aan mijn gsm via fingerprint, bij de opstart van Imaging Edge Desktop wordt ik terug met ditzelfde privacy beleid geconfronteerd en kan dit akkoord ook niet activeren.

Graag wat meer uitleg indien mogelijk.

Met vriendelijke groeten

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @jemproduction 

Even ter info, dit gebruikersforum is niet gelinkt aan de klantenservice, wat je daar gemeld hebt is voor de gebruikers hier, die net als jij geen Sony personeel zijn, niet te zien. De mensen die hier reageren (uitgezonderd als ze "Sony" in hun gebruikersnaam hebben) zijn hier alleen omdat ze het leuk vinden om andere mensen verder te helpen met hun eventuele problemen of vragen.

 

Als ik me niet vergis is er ook een optie die zegt dat je later kan registeren of iets dergelijks, het is even geleden dat ik dit geïnstalleerd heb. Natuurlijk niet het meest ideaal maar je zou kunnen proberen of dat werkt.

 

In het verleden waren er vaak problemen met Samsung telefoons in combinatie met Sony toestellen, vandaar mijn vraag.

 

Imaging Edge Desktop staat helemaal los van de Creators' App. Je hoeft die niet geïnstalleerd te hebben om met de Creators' App aan de slag te gaan.

 

Mijn vraag naar de software versie op je camera is omdat de a7IV eerst met de Imaging Edge Mobile app met je telefoon kon verbinden, maar alleen met de nieuwste software de Creators App kan gebruiken.

Dat lost het probleem met de privacy instellingen niet op maar misschien helpt het wel met de verbinding tot stand brengen.

 

Succes!

Antonette