annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

AV STR-DN 1060

OPGELOST
profile.country.BE.title
albreed86
Ontdekker

AV STR-DN 1060

Ik heb gisteren een update uitgevoerd voor mijn Sony AV-receiver STR-DN 1060.

Ik kom tot de ontdekking, dat de optie BlueTooth, in de Set-Up module bij de keuze Receiver -Transmitter problemen geeft bij het Pairen en koppelen van een BluTooth device = koptelefoon.

Na de keuze "transmitter" geeft de pagina gele letters en de regel voor het te pairen/koppelen device heeft nu blauwe letters en is nauwelijk leesbaar. Verder is er geen mogelijkheid meer om iets in deze pagina te doen, pairen/ koppelen en de mogelijkheid om met de afstandsbediening iets in deze pagina te wijzigen of te kiezen werkt niet.

 

Heeft iemand een oplossing?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al eens na de update een reset uitgevoerd???

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hoi albreed86,

 

Vervelend dat de bluetooth functie niet goed werkt! Heb zelf niet zoveel verstand van receivers dus zal het even moeten navragen. Misschien dat in de tussendtijd iemand anders hier in de community of een Sony Expert het antwoord weet.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al eens na de update een reset uitgevoerd???

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
albreed86
Ontdekker

Ik had er wel aan een gedacht om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen, maar durfde dat niet zonder meer te doen.

Aan de hand van de post van eergisteren heb ik gisteren een bericht ontvangen met tekst en uitleg hoe te resetten.

De reset inmiddels uitgevoerd en daarmee is het probleem weg.

Maar onverlet blijft de vraag, kan ik nu alsnog updaten naar de nieuwste versie, of krijg ik het probleem weer terug, of was het eenmalig?

Er gaat nogal veel tijd inzitten om alle instellingen te herprogrammeren, dus als updaten hetzelfde probleem veroorzaakt, dan behoud ik maar de fabrieksversie.