annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bleutooth piept bij h.ear on 2 Wireless NC (WH-H900N)

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sean1988
Nieuw

Bleutooth piept bij h.ear on 2 Wireless NC (WH-H900N)

Ik heb een SONY koptelefoon gekocht: h.ear on 2 Wireless NC (WH-H900N)

De rechter oorschelp maakt een zacht piepgeluid als de koptelefoon verbinding maakt via bluetooth. Het geluid is zachtjes hoorbaar als je geen geluid afspeelt voor ongeveer 10 – 20 seconden en gaat vervolgens uit voor een half minuutje ongeveer, vervolgens 10 - 20 seconden weer aan, etc.

 

Waarschijnlijk is dit voor de meeste gebruikers geen probleem; als je muziek aanzet wordt het piepgeluid al gauw overstemd. Maar ik vind het toch erg jammer want ik gebruik de koptelefoon het liefst op het werk om alleen met NC te werken, zonder muziek af te spelen. Ik moet toch met Bluetooth verbinden want is de koptelefoon niet verbonden dan schakelt hij zichzelf uit na een aantal minuten.

 

Is dit gewoon hoe de hardware werkt of is dit een defect in mijn koptelefoon?

 

Is er iemand anders met een h.ear on 2 (WH-H900N) die me kan vertellen of het piepgeluid ook hoorbaar is als de bluetooth verbonden is?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

In dit topic kwam ook de hoge pieptoon langs, advies was om aanspraak te maken op de garantie bij de winkelvan aankoop.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Die pieptoon hoort niet. Om laten ruilen. 

 

Ik heb de voorganger en werk ook met NC aan zonder muziek. Geen pieptoon, op de heel lichte ruis van NC zelf natuurlijk na. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

In dit topic kwam ook de hoge pieptoon langs, advies was om aanspraak te maken op de garantie bij de winkelvan aankoop.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Die pieptoon hoort niet. Om laten ruilen. 

 

Ik heb de voorganger en werk ook met NC aan zonder muziek. Geen pieptoon, op de heel lichte ruis van NC zelf natuurlijk na. 

profile.country.NL.title
Sean1988
Nieuw

Thanks!