annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CDX-F7750S hulp nodig.

profile.country.nl_NL.title
SonyRario
Bezoeker

CDX-F7750S hulp nodig.

Goedemiddag,

Tot op heden ben ik super tevreden over m'n auto radio (Sony CDX-F7750S), in combinatie met Xplod boxen en subwoofer is het geluid subliem en ben ik toch wel gehecht aan deze radio.


http://lh3.ggpht.com/-p__bBAH0k9Y/Sd46Vr2ajQI/AAAAAAAABUA/UzGF-ErDmJQ/IMG_6701.JPG

Helaas is er sinds kort een defect, vandaar dat ik hier een bericht plaats.

De bekende draai knop en z'n functies werken nog, ook de source knop en de knop voor het volgende nummer werken. De rest werkt niet meer, dit geldt ook voor de knop die achter het frontje zit om de cd uit te werpen (lichtjes branden wel). Ook heeft de knop voor het doorgaan naar het volgende nummer wel eens de neiging om het tegenovergestelde te doen of met de DSO instelling aan de haal te gaan.

Wat is hier het probleem? Vuile contactjes? Nee? Is dit makkelijk te verhelpen? Is het een bekend defect?
M'n vader is ervaren zend amateur en m'n broer is electricien. Dus mocht er wat te solderen vallen of iets dergelijks, geen probleem.

Ik ben dusdanig tevreden met m'n radio dat ik hem liever eerst probeer te maken dan een nieuwe aanschaf.


Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Ed

Tags (1)
0 ANTWOORDEN 0