annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

fout bij updaten van GPS sony NV-U71T

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
22121024
Bezoeker

fout bij updaten van GPS sony NV-U71T

als ik naarhttp://www.sony.co.uk/support/en/product/NV-U71T/downloads/FW_NVUx1 ga, en dan naar downloads voor mijn gps up te daten kom ik op een gegeven moment als ik de stappen volg uit dat ik de software moet downloaden naar de pc. maar als ik dat wil doen dan komt er een foutmelding op namelijk '

No navigation device found'. wat moet ik dan doen voor die fout weg te krijgen? want zo kan ik die update niet instaleren.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Dit bericht is gepost op het Tablet forum.

Probeer je de software van je gpsnavigatie apparaatje up te daten vanaf een tablet?

Dat kan niet. Moet met een pc.

vermoedelijk moet je de gps met meegeleverde usb-kabel aan je pc verbinden in een van de stappen van het update process.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Dit bericht is gepost op het Tablet forum.

Probeer je de software van je gpsnavigatie apparaatje up te daten vanaf een tablet?

Dat kan niet. Moet met een pc.

vermoedelijk moet je de gps met meegeleverde usb-kabel aan je pc verbinden in een van de stappen van het update process.

profile.country.nl_BE.title
22121024
Bezoeker

ik moet volgens de stappen eerst de update op mijn pc zetten en dan nadat de update op de pc staat dan pas de GPS insteken. hoe komt dat hij dan die fout geeft? moet er normaal al informatie van de gps op uw pc staan?

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

staat je GPS aan?