annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoofdtelefoon voor de ps4

aliaslink
Nieuw

Hoofdtelefoon voor de ps4

Beste Sony,

 

Ik heb een beetje een dilemma.Het betreft het volgende.Ik zoek een goede hoofdtelefoon voor de ps4 die goed kan samenwerken met de playstation vr.Moet het dan echt een gaming headset zijn of is het in dit geval beter om een hele goede stereo hoofdtelefoon te zoeken ivm met de 3d audio?

 

Met vriendelijke groet,

 

F.Derksen

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Welkom op het forum!

 

Meneer Sony ga je niet vinden op dit forum, maar ik wil wel mijn mening geven :wink:

 

Mijn voorkeur zou gaan naar een goeie stereo-koptelefoon! Tenzij je een microfoon wilt, dan kan je best gaan naar een gaming koptelefoon.

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
aliaslink
Nieuw

Beste Portmixus,Ik kon het wellicht proberen.Naar een goede stereo koptelefoon ging ik ook al langzamerhand vanuit.Ik heb het gevoel dat de 5.1 het geluid van de 3d audio(playstationVR)niet goed gaat gebruiken of misschien wel tegen gaat werken.De mic ga ik waarschijnlijk niet gebruiken,dus mag er zijn,maar is geen pre.Ik zoek er 1 van tussen de 50 en 150 euro....de sony wireless stereo 2.0 scoort best goed,maar ben bang dat de usb mij problemen gaat geven,omdat ik denk dat de VR er ook 1 nodig heeft en dat er dan niks overblijft voor de controller.Ik heb nu langzamerhand een lijstje gemaakt met wat hoofdtelefoons...van Sony en ook een paar niet van Sony,maar de keuze blijft moeilijk...je kunt ze ook bijna nergens uitproberen en de reviews spreken elkaar af en toe zo tegen,dat die ook geen opties zijn.Vandaar de vraag welke het beste voor de ps4 zou zijn.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik heb zelf de Wireless Stereo headset. Voor dat geld kan ik het absoluut aanraden. 

 

De USB ontvanger is plug en play. Creeert een eigen verbinding met de headset waardoor het geluid niet stoort. 
Je kunt de headset ook bedraad aansluiten, iets wat veel mensen niet weten. Er zit gewoon een 3,5mm kabel bijgeleverd die in de controller past. 

aliaslink
Nieuw

Beste Vinc_E,

 

Ik had er al wel over gelezen alleen heb je 7.1 met de usb en zonder niet en waarschijnlijk ga ik het vaker gebruiken met de plug in de controller,want anders heb ik geen usb over.Het uiterlijk was ook niet helemaal mijn ding....De band over het hoofd wel,maar de oorschelpen niet zal ik maar zeggen.Deze hoofdtelefoon krijgt ook goede recencies,maar zie ik wel bij een heleboel recencies staan dat er wat bas mist...daarbij is dit een echte game headphone(staat omschreven....waarschijnlijk door de mic)Wel een goede tip en ik heb ook veel getwijfeld of ik deze zou nemen,want voor die prijs kon je het eigenlijk niet laten liggen.Het zou wel een Sony headphone gaan worden,want ik wil het wel met de PS4 gaan gebruiken.De andere opties voor mij waren de mdr7506,de mdrxb950bt de mdr-1A en als laatste de mdr100aap.allemaal wel goede recencies,maar ook weer allemaal verschillende dingen waar ze in piekten ...weinig uit te testen en dit blijft zo persoonlijk als ik weet niet wat.Maar nogmaals bedankt voor je inbreng.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Waar gebruik je twee USB poorten op dit moment voor dan? Controllers laden kan je op iedere USB poort doen. Dus een telefoonlader werkt ook. 

 

Ik heb thuis ook een MDR1R en een MDR100. Beide zijn fijn om te gebruiken tijdens gamen. 

Verschil met de stereo headset is dat surround mist. Het draadloze is wel echt een voordeel, maar dan moet je wel een vrije USB hebben.