annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ht-ct290

profile.country.NL.title
Zoiprantekas34
Nieuw

Ht-ct290

Ik kan de subwoofer niet harder zetten, met afstandsbediening is het op max nog te laag. De musiccenter app vindt de sounbar/subwoofer niet. Ik wil meer geluid uit de subwoofer iemand tips hoe?

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
M.....
Ontdekker

Vanaf de aanschaf is het geluid van de subwoofer veel te zacht. Na een half jaar ergernis weer eens naar de subwoofer gekeken. De subwoofer staat achter de televisie, waardoor het ledje niet goed zichtbaar is. Bij controle bleek dat de led niet brand. De subwoofer is dus al korte of langere tijd defect, wat ons niet direct opgevallen was, omdat hij al niet hoorbaar was. De subwoofer opgestuurd voor reparatie en deze week weer opgehaald; het voeding- en stabilisatorcircuit is hersteld en er zijn diverse onderdelen vervangen (binnen een half jaar!). Nadat ik de subwoofer weer op zijn plek gezet had en aangesloten op het lichtnet brand het ledje weer. Er wordt echter geen verbinding gemaakt met de soundbar, ook niet met de secure link. Aan de hand van de gebruiksaanwijzing veel pogingen gedaan maar ik krijg het niet voor elkaar. De subwoofer staat slechts 30 cm van de soundbar af.

Naar mijn mening nog steeds een enorme miskoop.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

profile.country.NL.title
M.....
Ontdekker

Mijn soundbar is ondertussen weer een tijdje terug van de 2e reparatie. De woofer kon niet verbonden worden met de soundbar. Dit is gerepareerd waarna ik hoorbare lage tonen heb met de bas op maximaal heb ingesteld. Het geluid is nu beter aanvaardbaar maar schiet nog wel tekort. We moeten het er maar mee doen.