annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

internet via radio cmt-mx700ni

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Mickey8840
Bezoeker

internet via radio cmt-mx700ni

Ik had graag geweten hoe de muziekservice op de radio kan worden afgespeeld. In de handleiding is er sprake van een registratiecode bij Vtuner maar die kan ik nergens vinden... weet iemand raad? We kochten een internetradio maar er is geen enkele zender via internet te verkrijgen. De verbinding met internet verloopt correct en we kunnen verbinding maken met het netwerk.... ik heb al tal van formums opgezocht en véél mensen lijken dit probleem te kennen... kan iemand ons helpen????

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Kees-CMT,

 

Wat vervelend dat je problemen hebt met je radio, maar de community is er in de eerste plaats voor bedoeld voor gebruikers van Sony producten om advies, tips en trucs met elkaar uit te wisselen.

Mocht je met een Sony-medewerker willen praten kun je het beste onze klantenservice bellen.

Je kunt ze van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 bereiken op het volgende nummer : (+31) 020 658 1888.

Hopelijk wordt je probleem snel ogelost!

 

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S

Community Manager.

Amal_S
peterdrums
Ontdekker

Hallo, het lukt mij niet om de radio(CMT-MX700Ni) radiozenders vanf het internet te ontvangen.

Alles ingesteld zoals in de handleiding staat.

Hij vindt wel de juiste modem (Fritz!Box) maar dan houdt het op. Ziet geen een enkele radio-zender.

Gr. Peter Raijmakers