annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan ik platendraaier met usb aansluiten op Hifi miniketen?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
hanspeetroons
Bezoeker

Kan ik platendraaier met usb aansluiten op Hifi miniketen?

Heb een Sony platendraaier met USB (PS-LX300USB) en wil deze aansluiten op mijn Micro Hifi component System CMT-MX500i. Maar krijg de foutmelding 'NOT SUPPORTED'... Hoe los ik dit op? Nu heb ik dit via USB ingang aangesloten. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

De platenspeler  PS-LX300USB is bedoeld om platen te digitaliseren via een computer, het apparaat zal niet herkend worden als een MP3 speler op radio's welke USB ondersteunen.

De melding welke uw micro hifi geeft is dus geen foutmelding maar geeft aan dat deze producten elkaar niet kunnen herkennen.

Het beste alternatief is om de muziek welke u wilt beluisteren vanauf uw PS-LX300 USB dus eerst op te nemen op de computer en deze bestanden via een MP3 speler af te spelen op uw Micro Hifi systeem.

Ik hoop dat bovenstaande u meer duidelijkheid bied in de werking van de PS-LX300USB platenspeler.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

De platenspeler  PS-LX300USB is bedoeld om platen te digitaliseren via een computer, het apparaat zal niet herkend worden als een MP3 speler op radio's welke USB ondersteunen.

De melding welke uw micro hifi geeft is dus geen foutmelding maar geeft aan dat deze producten elkaar niet kunnen herkennen.

Het beste alternatief is om de muziek welke u wilt beluisteren vanauf uw PS-LX300 USB dus eerst op te nemen op de computer en deze bestanden via een MP3 speler af te spelen op uw Micro Hifi systeem.

Ik hoop dat bovenstaande u meer duidelijkheid bied in de werking van de PS-LX300USB platenspeler.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker