annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan mijn WF 1000MX3 niet koppelen met mijn laptop (windows 10)

profile.country.NL.title
RL1971
Ontdekker

Kan mijn WF 1000MX3 niet koppelen met mijn laptop (windows 10)

Vandaag mijn Sony WF 1000MX3 oortjes gekocht. Werkelijk prachtig geluid en werking via mijn Android telefoon.

 

Maar geluid vanuit mijn laptop (HP Pavilion, mét Intel BT chip) lukt niet. Kan wel koppelen, maar niet als hoofdtelefoon. Het icoontje staat wel in beeld bij de apparaatinstellingen, maar ik kan niet verbinden als hoofdtelefoon. Op de engelse sites lees ik hetzelfde, hoewel sommigen met een Intel chip (heb ik ook, én met verse update) het wel lukt.

 

Iemand die wel een verbinding krijgt? Komt er vanuit Sony mogelijk een update van de drivers (dit wordt ook geopperd op de engelstalige site).

 

Zou wel fijn zijn als ze pairen met mijn laptop. Het lukte zelfs mijn Airpods te koppelen als koptelefoon via BT...

 

Rogier

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aan de drivers van de 1000MX3 ontbreek er niks aan, het is de driver van je laptop waar het A2DP audio protocol ontbreekt.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
P4UL859
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem, wel gekoppeld met bluetooth, werkt ook prima als ik het als output device in discord instel maar windows herkent hem niet bij de default output devices. Support zegt dat het een known issue is en dat ze bezig zijn maar idk

profile.country.NL.title
RL1971
Ontdekker

Dank 73's voor het antwoord.

Ben er idd verder ingedoken met deze tip over A2DP. Komt er een update? Er wordt gesproken over eind augustus... Enig idee? Lijkt me dat dit voor Sony ook niet echt 'fijn' is dat een (groot) deel van de BT hoofdtelefoons niet werkt met Windows?

 

Groet,

 

Rogier