annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Koptelefoon MDR-ZX310 en mp3 NWE393b

profile.country.NL.title
Nienke2805
Nieuw

Koptelefoon MDR-ZX310 en mp3 NWE393b

Ik heb een mp3 speler NWE393B aangeschaft en had al een koptelefoon MDR-ZX310. Deze koptelefoon heeft een "afstandsbediening" maar die lijkt niet te werken met de mp3 speler. Op mijn duizend jaar oude iPod werkte het wel.... Iemand enig idee hoe ik dat toch werkend krijg?

Daarnaast: als ik de volumebegrenzer uit zet, moet ik alsnog iedere keer als ik het apparaat op pauze heb gezet  het volume weer aanpassen. Is dat te wijzigen? 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je bericht. Het zou in principe inderdaad gewoon moeten werken. Ik zal morgen bij onze service navragen wat de oorzaak hiervan is en hoe het is op te lossen.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Nienke2805
Nieuw

Dank je wel, dat zou ik fijn vinden 😊

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Nienke,

 

Ik heb het vandaag voor je nagevraagd bij onze service. Zij geven aan dat de afstandbediening van de headphone inderdaad niet werkt op de mp3-speler. Wat betreft de volumebegrensder, dit is niet de bedoeling. Ik raad je aan om op Sony.nl/support te kijken of er een update voor deze speler beschikbaar is. 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Nienke2805
Nieuw

Hi Bibi,

 

wat raar... Je zou toch verwachten dat een Sony hoofdtelefoon en een Sony MP3 speler kunnen samenwerken... Is er een andere (Sony) hoofdtelefoon met afstandsbediening die wel werkt? Of werkt een afstandsbediening überhaupt niet op deze MP3 speler?

 

Wat betreft de volumebegrenzer. Ik heb de update geinstalleerd (was overigens dezelfde als dat er al op stond). Het euvel blijft. Als ik de MP3 op pauze zet, houdt ie hetzelfde volume aan, als ik 'm binnen een minuut weer op play zet. Maar zet ik 'm langer op pauze of zet ik 'm echt helemaal uit, dan zet 'ie het volume weer terug naar halverwege. Kan dat echt niet anders?

 

Groet,
Nienke