annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Mex-N6001BD

paschaschenk
Nieuw

Mex-N6001BD

Ik heb van de week een Sony Mex-N6001BD gekocht en geinstalleerd in mijn camper. Na bluetooth te hebben "gepaired" met mijn android Samsug S4, bleek de microfoon niet te werken. Met het stekkertje achterin, bleek ook het bedieningsysteem van de telefoon onbestuurbaar. Vreemd was ook dat ik via het toestel alleen nog kon zoeken op de mw en de lm maar niet meer met Fm1 of 2. Ik had al een app remote voor de bediening van het toestel in mijn gsm en daarmee ging de bediening wel goed. Maar het toestel moet toch ook handmatig te bedienen zijn maar geen enkel knopje reageert op mijn aanraking. Zelf uitzetten kan alleen door de zekering van de auto er even uit te trekken. Wie kan mij vertellen hoe ik BLUETOOTH kan uitschakelen op het toestel. Het menu of andere knoppen bieden geen soelaas. Soms blijft hij alleen maaar scrollen of als ik een usb stick gebruik, werkt dat wel maar ik kan het niet uitzetten, of ik moet de usb er uit trekken maar daarna verandert het menu niet en blijven de knoppen dood..Ik ben nu al 2 dagen bezig met in- en uitbouwen en bluetooth blijft maar zoeken.. Wie herkent mijn probleem???

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi Pascha, 

 

De hoeveelheid problemen die je omschrijft laten me vermoeden dat het product niet werkt. 
Ik denk dat je deze het beste kunt laten omruilen. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Zo te zien is de S4 niet geheel compatibel met de N6001, De Bluetooth kan worden in/uit geschakeld worden m.b.v. BT SIGNL volgens de gebruikershandleiding pagina 22.

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!