annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Mijn MDR-ZX750BN koptelefoon laadt niet op

OPGELOST
Jasperdelandsheere
Ontdekker

Mijn MDR-ZX750BN koptelefoon laadt niet op

Beste

 

Voor kerstmis heb ik een nieuwe sony koptelefoon gekregen die ik heel graag wou hebben. Hij is niet tweedehands. Ik nam de bijgeleverde USB-kabel en stak die in mijn computer zodat de MDR-ZX750BN zou opladen. Het rode lichtje op men koptelefoon brandde maar na een paar seconden stopt het lichtje met branden. Na en tijdje gezocht te hebben op het internet naar oplossingen vind ik nog niet iets dat werkte.

 

Ik hoop dat jullie mij hier bij kunnen helpen!

 

Met vriendelijke groeten Jasper

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Als ik even mag inbreken!

Volgens de handleiding gaat het rode lichtje uit als de koptelefoon geheel is opgeladen!

 

<quote>

Wanneer het toestel op de computer aangesloten is, begint het opladen en gaat de indicator (rood) branden. Het opladen is na ongeveer 2,5 uur voltooid en de indicator (rood) gaat automatisch uit.

<quote>

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Jasperdelandsheere
Ontdekker

Beste

 

ALS ik alles goed heb gelezen in de handleiding zou er een GROEN lichtje moeten branden nadat de koptelefoon helemaal is opgeladen.

EDIT: Er moet geen groen licht branden. Ik gebruik de koptelefoon nu en ik denk dat hij al opgeladen was bij aankomst... Ik wil iedereen bedanken voor de hulp! Nu hoop ik maar dat als ik hem oplaad dat alles zonder fouten gaat! Zo niet dan horen jullie nog van mij.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Welkom op het forum! 

Leuk kerstcadeau :wink:

 

Klinkt misschien banaal, ik weet niet wat er meegeleverd zit, maar ik vermoed meer dan een usb-kabel alleen?

 

Probeer eens in een normale stopcontact en laat het eens paar uren inzitten, ook al gaat het lichtje uit.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Jasperdelandsheere
Ontdekker

Heb er alleen een USB-kabel bij gekregen en een kabel om aan men gsm te koppelen. Ben hem nu aan het HOPELIJK opladen maar er brandt nog altijd geen lichtje. (Tijdens het 'opladen' brandde het lichtje plots voor een goeie 20 seconden...?)

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik heb eens wat opgezocht en ik lees in de handleiding dat het mogelijk is als de batterij "heel plat is" dat het lichtje niet aan gaat (of snel terug uitgaat wellicht...).

Je moet gewoon lang genoeg in stopcontact laten zitten, springt vanzelf wel aan.

 

Het is ook "normale" procedure bij enkele andere Sony apparaten (dewelke mij nu ontglippen).

 

Ik zou dus nog niet panikeren :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Jasperdelandsheere
Ontdekker

Hij zit er nu een goeie 4-5 uur in maar het licht spring noch altijd niet aan dus heb ik hem uit de pc gehaald om te kijken of hij al opgeladen is, maar nog altijd rood licht.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Maar kan je het eens proberen in een stopcontact of ander toestel dat geen pc is? Er zijn gekende problemen met opladen via bepaalde pc's volgens de FAQ van het product... Bv je smartphone oplader als het kan. 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Jasperdelandsheere
Ontdekker

Heb net geprobeerd met men gsm oplader maar na een tijdje gaat het rode lichtje weer uit. 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als hij na een half uurtje niet aan springt op de gsm-lader (eigenlijk 10 minuten), dan is de batterij defect denk ik...reanimeren heeft niet geholpen dus...

 

--> omruilen :thumbsup:

 

Geen leuk begin, maar komt wel goed :wink: Is wel pech hebben!

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Jasperdelandsheere
Ontdekker

Zucht... Het lichtje springt niet op rood, maar zal nog een tijdje wachten. Ik vrees dat er zelfs de kans is dat na ik het product heb omgeruild voor een andere MDR-ZX750BN dat de koptelefoon hetzelfde probleem zal hebben aangezien ik nog mensen met het probleem zie op het internet...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Als ik even mag inbreken!

Volgens de handleiding gaat het rode lichtje uit als de koptelefoon geheel is opgeladen!

 

<quote>

Wanneer het toestel op de computer aangesloten is, begint het opladen en gaat de indicator (rood) branden. Het opladen is na ongeveer 2,5 uur voltooid en de indicator (rood) gaat automatisch uit.

<quote>

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!