annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Na hervatten gepauzeerde netlix app op smart tv, haperend geluid en geen bediening mogelijk

profile.country.NL.title
jvklink
Nieuw

Na hervatten gepauzeerde netlix app op smart tv, haperend geluid en geen bediening mogelijk

Wanneer ik via mijn samsung UE55MU7000 iets gepauzeerd heb en dit vervolgens hervat, krijg ik tijdelijk een haperend geluid en kan ik geen bedieningen uitvoeren op mijn Sony HT-ZF9 (geluid harder zachter zetten etc.). Hoe langer ik iets gepauzeerd heb, hoe langer dit probleem duurt (soms wel 5 minuten). Ik heb de sony HT-ZF9 verbonden met mijn Smart tv via HDMI (ARC). Het rare is dat alles onder normale omstandigheden goed werkt en wanneer ik via mijn playstation netflix afspeel en daar vervolgens iets pauzeer en hervat ik deze problemen niet krijg. Heeft iemand enig idee waar dit probleem door kan komen en hoe ik dit eventueel zou kunnen verhelpen?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als Netflix op de Playstation na pauze niet hapert op de ZF9. Kan het dan zijn dat het aan de app ligt in de TV?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jvklink
Nieuw

Bedankt voor uw reactie. Dat zou kunnen, ik zal ook eens contact opnemen met Samsung. Kijken wat zei vertellen. Ik vraag me ook af of het door de one connect box kan komen. 

Update: Ik heb de ht-zf9 aangesloten op de tv van mijn zwager, een samsung qe55q6fna. Ik ondervind bij hem geen problemen met de netflix app pauzeren. Zijn tv maakt geen gebruik van de one connect box en alle aansluitingen gaan direct de tv in. Ik ga dus maar eens kijken of samsung hier iets meer over weet.