annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Na update D-sappli app doet wekkerradio het niet meer! Iemand een oplossing??

profile.country.nl_NL.title
Little-princesssz
Bezoeker

Na update D-sappli app doet wekkerradio het niet meer! Iemand een oplossing??

Ik heb een een wekkerradio van de sony de ICFDS15iP en tot voorkort deed deze het prima. Recentelijk heb ik een update gehad voor de app die hier bij hoort, maar na deze update doet hij het niet meer. Ik kan niet meer mijn wekker instellen vanaf mijn telefoon. De wekkerradio zegt dat mijn iphone niet compatible is en ik kan er geen muziek meer mee afspelen die op mijn iphone staat (ook niet meer als wekker, alleen de buzzer en radio nog).

Heeft iemand hetzelfde probleem toevallig???

Sony zelf vertelde mij dat ik moest wachten op een update !! Zeer balen!!

Gr. Little Princesssz

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
leobroe
Bezoeker

Hi Little Princesssz

Ja, ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn eerste ingeving was dat het aan de update van mijn iPhone (naar IOS 5.1) lag, die ik recent heb uitgevoerd. Wat jij zegt kan natuurlijk ook, maar ik kan mij niet herinneren recent een nieuwe versie van D-Sappli te hebben gedownload (ik heb nu versie 1.2.0. van D-Sappli)

Heel vervelend allemaal. Dus maar even afwachten totdat Apple of Sony met een oplossing komt.

profile.country.nl_NL.title
leobroe
Bezoeker

Hi Little Princesssz,

Ik heb de vraag an Sony gesteld en kreeg het volgende antwoord:

Ik heb uw bericht ontvangen en ik dank u alvast voor uw vertrouwen in Sony.
Heeft u al eens gebruik gemaak van de Reset knop van het toestel?
Meer informatie over de D-Sappli app vindt u op de volgende link: http://www.sony.nl/support/nl/product/ICF-DS15IP/news/D-Sappli.

Ik heb het dockingstation gereset m.b.v. de resetknop (gaatje boven het batterijvakje aan de onderkant van het toestel) en zowaar, hij speelde weer muziek vanaf de iPhone. Dacht dat het zo'n standaard helpdesk antwoord was (en dat is het waarschijnlijk ook) maar het heeft dus wel geholpen.

Heb ook nog de "link" gedeactiveerd waarvan sprake is in de toelichting van D-Sappli (je hebt D-Sappli niet echt nodig), maar ik denk dat het resetten er voor heeft gezorgd dat het weer werkt.

Succes

profile.country.nl_NL.title
Little-princesssz
Bezoeker

Jaa super !! Hij doet het weer !! Duhhh de meest simpele oplossing ever.

Maar hij werkt wel Thanks voor de tip!!!

Nog veel plezier van je wekkerradio!!