annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NAS-Z200ir-SHOUTcast.Radio.

profile.country.nl_NL.title
borheng
Bezoeker

NAS-Z200ir-SHOUTcast.Radio.

Ik heb 6 weken geleden het Wireless Audio Systeem NAS-Z200ir aangeschaft.Dit ter vervanging van mijn internet radio waarin het geluid van een radiowekker zat. Eerst zeer tevreden. Goed geluid en voldoende internet radiostations.Ik heb het proefabonnement van 30 dagen op Live 365 geactieveerd maar vind 50 dollar per 6 maanden veel geld en ben niet van plan dit te nemen omdat op Shoutcast wat ook staandaard geinstalleerd is toch redelijk wat zenders te ontvangen zijn en kosteloos. Ik had de laatste tijd problemen met de verbinding met Shoutcast en bezocht daarom de help site van Sony. Hierop staat tot mijn verbazing dat er geen contact met dit netwerk meer mogelijk is en Sony zijn excusses hiervoor aanbied maar geen oplossing bied terwijl ze het eerst gepromoot hebben.

Ik zit nu met een internet radio waarop ik slechts 10 zenders kan ontvangen van het standaard Live 365 pakket of ik moet 100 dollar betalen voor een jaar abonnement. Ik voel me door Sony misleid bij de aankoop en in de steek gelaten bij de nazorg.

Ik zou wel graag de mening horen van andere NAS-Z200ir bezitters.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
daanennance
Bezoeker

Hallo Borheng.

Ik heb dus precies het zelfde probleem en ben het helemaal compleet met jou eens.

Dit is werkelijk gewoon niet normaal en ik eis dat Sony dit oplost.

Ze kunnen niet iets verkopen en dan binnen een half jaar de service stop zetten.

Ik vind dit ronduit belachelijk.

Ik ga er van uit dat Sony dit op zeer korte termijn ook gaat oplossen.

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Borheng,

De Sony NAS-Z200ir, heeft inderdaad de mogelijkheid om de internet radiozenders te ontvangen, maar Shoutcast en Live365 zijn providers die de internet service leveren. als deze niet of weinig services aanbieden is het niet Sony zijn schuld.

Als u een TV koopt met een CI+ module erin en die optie zit erop, en Ziggo bied ineens minder zenders aan, dan dient u ook bij Ziggo te zijn.

Dus ik raad u aan om contact op te nemen met de provider van de internet radio service.

Vriendelijke groet,


Ghost