annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Op zoek naar een bijpassende Sony soundbar

OPGELOST
Blink2010
Lid

Op zoek naar een bijpassende Sony soundbar

Hallo allemaal,

 

Kan iemand mij vertellen of er bijpassende Sony soundbars te koop zijn bij een KD-65XD8577 televisie?

Het gaat mij dan om een model dat (gedeeltelijk) over de voet te plaatsen is.

 

Alvast bedankt voor de reacties.

 

 

 

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De huidige soundbar's kun je hier vinden, afmetingen worden ook vermeld.

Trouwens de soundbar (NT3) die hier wordt gebruikt, kan ook voor de ir-ontvanger worden gezet omdat er een ir-repetear in de soundbar aanwezig is voor het ir-signaal van de TV.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hi @Blink2010,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe tv! Betreft de soundbars; die zijn er zeker.

Sony heeft het ontwerp specifiek afgestemd op een mooie combinatie met de televisies.

De vraag die belangrijker is, is aan welke prijsklasse zat je zelf te denken? En wil je enkel een soundbar met subwoofer, of denk je er ook aan om extra losse speakers te kopen om echt voor een surround sound ervaring?

 

In ieder geval alvast een paar opties:

HT-CT790 (420,-): Soundbar met draadloze subwoofer en o.a. Wi-Fi, Bluetooth en streamingopties.

HT-NT5 (800,-): Soundbar met draadloze subwoofer en o.a. Hi-res Audio, Multiroom, Bluetooth, Wi-Fi en streamingopties.

HT-RT5: (700,-): Soundbar met draadloze subwoofer en achterspeakers met o.a. Multiroom, Bluetooth, Wi-Fi, NFC, en streamingopties.

 

Als je meer wilt weten, shoot :slight_smile:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De huidige soundbar's kun je hier vinden, afmetingen worden ook vermeld.

Trouwens de soundbar (NT3) die hier wordt gebruikt, kan ook voor de ir-ontvanger worden gezet omdat er een ir-repetear in de soundbar aanwezig is voor het ir-signaal van de TV.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Blink2010
Lid

Dankjewel voor je antwoord. Ik zal me daar eens in gaan verdiepen.

 

Groetjes

Blink

profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hi @Blink2010,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe tv! Betreft de soundbars; die zijn er zeker.

Sony heeft het ontwerp specifiek afgestemd op een mooie combinatie met de televisies.

De vraag die belangrijker is, is aan welke prijsklasse zat je zelf te denken? En wil je enkel een soundbar met subwoofer, of denk je er ook aan om extra losse speakers te kopen om echt voor een surround sound ervaring?

 

In ieder geval alvast een paar opties:

HT-CT790 (420,-): Soundbar met draadloze subwoofer en o.a. Wi-Fi, Bluetooth en streamingopties.

HT-NT5 (800,-): Soundbar met draadloze subwoofer en o.a. Hi-res Audio, Multiroom, Bluetooth, Wi-Fi en streamingopties.

HT-RT5: (700,-): Soundbar met draadloze subwoofer en achterspeakers met o.a. Multiroom, Bluetooth, Wi-Fi, NFC, en streamingopties.

 

Als je meer wilt weten, shoot :slight_smile:

Blink2010
Lid

Harstikke bedankt voor de linkjes en je uitgebreide reactie. Ik zat zelf meer aan de prijsklasse van de laatste 2 te denken. Dus ga daar eens goed naar kijken en vergelijken. Nogmaals dank.

 

 

profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hi @Blink2010,

 

Heb je al een passende soundbar gevonden?

Ben benieuwd waar je keuze op is gevallen :slight_smile:

 

J

Blink2010
Lid

Hoi @JBELD6,

 

Ik heb inderdaad een passende soundbar gevonden. Heb hem echter nog niet gekocht.

 

Het gaat de HT-NT5 worden vanwege zijn zeer uitgebreide mogelijkheden en de Hi-Res audio.

 

Groet Blink