annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem combinatie Sony Sound Bar en Bravia TV

Jonathan_505
Nieuw

Probleem combinatie Sony Sound Bar en Bravia TV

Sinds kort heb ik bij mijn Bravia TV een Sony Soundbar (HT-CT260H) gevoegd. Vrijwel alles werkt naar behoren, maar enkel het geluid uit de sound bar via mijn TV werkt niet. Mijn opstelling is het volgende:

 

 

sound bar issue.pngWanneer de Soundbar op de modus HDMI staat, geeft hij het geluid van mijn HDTV receiver en geeft hij het beeld naar behoren door naar mijn TV.

 

Bij de optical modus, geeft hij correct het geluid van de PS4 en Bluetooth werkt ook perfect.

 

Het probleem:

Hij weigert via TV-HDMI modus (of enige ander manier) het geluid van de TV via de HDMI-kabel door te geven. Dit is erg vervelend wanneer ik via USB of Apps op de TV beeld bekijk. 

 

De TV geeft wel geluid over eigen boxen. De soundbar wordt wel gedetecteerd maar zodra in de opties van de TV de soundbar als audiosysteem wordt ingesteld is er geen geluid.

 

Al mijn producten zijn bewust gekozen van Sony, opdat ze goed samen werken. Heeft iemand een oplossing?

 

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Ook hier een soundbar ingebruik, deze zit rechtstreeks op de Bravia aangesloten zo ook de PS3 en ander randaparatuur (rechtstreeks aan de Bravia).

De sounbar wordt dus gevoed vanuit de Bravia d.m.v. een optische kabel.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!