annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Shuffle funktie

profile.country.nl_NL.title
ebeltje
Nieuw

Shuffle funktie

Waarom hebben de sony cd en dvd spelers geen shuffle funktie voor geluid, doet ze niet meer aan klantenbinding?

Tags (1)
5 ANTWOORDEN 5
Gert77
Nieuw

Beste,

 

Ik heb net een Sony BDV-N9200W gekocht. Het duurste surround-systeem van Sony en overal aanbevolen door Sony als het neusje van de zalm.

 

Mooi systeem. Mediaserver gekocht om alle muziek op te dumpen, aangezien deze gemakkelijk met de BDV-N9200W gekoppeld kan worden... Nu blijkt dat het topsysteem van Sony geen shuffle-mode ondersteunt!!

 

Ik kan van geen enkele geluidsbron random afspelen. Alles wordt netjes op artiest/genre/... geranschikt, maar wat ben je hiermee als je niet in willekeurige volgorde kan afspelen? 

 

De code om dit te implementeren is voorhanden van andere toestellen, dus ik zou zeer graag op zeer korte termijn een software update zien verschijnen om dit essentieel feature toe te voegen.

 

Graag een reactie vanuit de Sony engineering-groep.

 

Hartelijk dank,

Gert

ClarissaW
Lid

Dag Gert,


Welkom bij de Sony community - hier kunnen Sony gebruikers en experts elkaar helpen en tips uitwisselen. Dit is helaas geen directe lijn naar Sony zelf, daarvoor zou je de klantenservice moeten contacteren. Dat kan via deze link: http://bit.ly/1nDuJNh

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Is het ook niet mogelijk om via bijvoorbeeld windows media player een playlist naar het apparaat te pushen? 

Niet ideaal qua oplossing, maar mogelijk werkt het. 

 

 

Gert77
Nieuw

Dit kan als workaround, maar voor een toestel van 1000 euro, wil ik rechtstreeks van mijn mediaserver kunnen spelen zonder mijn pc of telefoon te moeten gebruiken. Ik kan zelfs geen cd shufflen.

Workarounds zijn leuk, maar zijn wat mij betreft onvoldoende.

Verstuurd vanaf mijn iPhone
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Heb je gelijk in. 

 

Je feedback is doorgegeven. Afwachten wat hier uit gaat komen!