annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony bravia aansluiten op pioneer. Geen audio

profile.country.NL.title
moryana
Nieuw

Sony bravia aansluiten op pioneer. Geen audio

Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem. We hebben een Sony bravia 49XF7000 gekocht. Prachtige tv, maar we kunnen het niet aangesloten krijgen op onze pioneer DVD receiver system.

 

De tv heeft 3 hdmi en 1x av in en 1x optische audio out.

 

De receiver heeft 1x hdmi out, 1x video out en 1x out component video. 

 

De radio werkt normaal en ook DVD afspelen met geluid via de boxen geen probleem. 

 

Wie kan mij helpen om het gewone tv geluid ook via de boxen te laten lopen?

 

We hebben al van alles geprobeerd. Misschien mis ik ergens een instelling in de tv??

 

We hebben de tv op speaker zetten al geprobeerd  maar dit werkt ook niet. 

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De aansluitingen op de Pioneer DVD zijn zo te lezen alle 3 "out", of te wel uitgangen en dus geen ingangen. Helaas gaat het dus niet lukken om het audio signaal van de XF7000 te verbinden met de Pioneer DVD.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
moryana
Nieuw

Het is/was inmiddels gelukt. Tulp aangesloten op een audio jack stekker en deze van de pioneer naar de tv. Helaas doet nu opeens 1 box van de pioneer het niet meer. Ligt volgens mij aan de stekker aangezien beide boxen het wel doen als ik de pioneer op de radio stand zet.

 

Ik zal een nieuwe kabel kopen en deze proberen. Hopelijk heb ik dan wel mooi geluid. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer voor de niet complete informatie in de 1e post, mooi dat het toch nog gelukt is.

 

Is het mogelijk om van het tulp stekkers de rode en witte omwisselen?

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!