annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony braviaKD-43XE8099 + HTCT 290 soundbar audio niet synchroon

profile.country.NL.title
kevinbroekhoven
Nieuw

sony braviaKD-43XE8099 + HTCT 290 soundbar audio niet synchroon

ik heb sinds kort de tv+soundbar,

alleen het geluid is niet helemaal synchoon,

als ik de mediabox van ziggo optart is het geluid goed maar naar verloop van tijd word het slechter en slechter.

heb al verschillende dingen geprobeert maar het probleem blijft aan. heb ook meerdere topict gezien hier en bij ziggo maar helaas zie ik nergens een antwoord wat bij mij werkt dus vandaar dat ik het hier vraag.

 

iemand een oplossing?

 

groetjes kevin broekhoven

5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Kevin, 

 

Heb je al eens gekeken of je de laatste firmware hebt geïnstalleerd? 

 

Je vind het hier en hier op de desbetreffende ondersteuningspagina's. 

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
kevinbroekhoven
Nieuw

Ja daar heb ik inderdaad naar gekeken en heb de laatste firmware van de tv, van de soundbar is er geen beschikbaar

 

Groetjes kevin 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoe is de soundbar aangesloten? Middels HDMI? 

 

Je kunt een vertraging instellen op de soundbar van een aantal miliseconde. Speel daar eens mee, wellicht dat dit juist helpt om het geluid synchroon te houden. 

profile.country.NL.title
kevinbroekhoven
Nieuw

Hij zit per hdmi aangesloten, ik heb naar die instelling gezocht maar kan het helaas nergens vinden. Weet jij misschien waar die instelling zit?

 

Groetjes 

Kevin 

profile.country.NL.title
QNT_QNT
Nieuw

Heb net hetzelfde probleem.

Ook al geprobeerd om de laatste firmware te installeren, maar ook dit biedt voor mij geen oplossing.

De soundbar is door de winkelier reeds terug gestuurd naar sony, en daar weten ze me te vertellen dat er met de soundbar niets fout is.

Heb nu van de winkelier een telefoontje gekregen waarin hij doodleuk zegt dat hij niets meer voor mij kan doen.

Hoe langer ik zoek op het internet, hoe meer meldingen dat ik vind over dit toestel.

Service van SONY is op dit gebied nul komma nul volgens mij. Ze zijn blijkbaar op de hoogte dat er zich een probleem stelt, maar er gebeurt niets!

Als jij nog voorstellen hebt, zijn die zeker welkom.

 

Grts