annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WF-1000MX3 linkerkant kapot (nieuw)

profile.country.NL.title
Konings23
Nieuw

Sony WF-1000MX3 linkerkant kapot (nieuw)

Hallo,

 

Ik heb vanmiddag mijn nieuwe Sony WF-1000MX3 ontvangen via de post. Bij het openmaken de doos heb ik de instructie gevolgd en beide oordopjes eerst in de case gedaan. Meteen zag ik al dat alleen bij het rechter oordopje een rood lampje ging branden en dit lampje bij de linker uit bleef. Na ze een tijdje erin te hebben laten zitten om zeker te zijn dat de accu vol was, bleef het linker lampje nog steeds uit. Ook bij het uit de case halen gaat alleen de bij de rechter een blauw lampje knipperen, de linker blijft dan nog steeds uit. Hierdoor lukt het me ook niet om te koppelen met mijn telefoon en kan ik er helemaal niets mee.

 

De oordopjes zaten nieuw in de verpakking met alle seals nog intact. Het lijkt me dus heel sterk dat dit een refurbished of gebruikt setje was. Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Konings

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de Helpgids op de ondersteuningspagina van de 1000mx3

  • Sluit het deksel van de oplaadhoes nadat u de headset in de oplaadhoes hebt geplaatst. De headset begint ook op te laden.
  • Als één oorschelp van de headset opgeladen is wanneer u het deksel van de oplaadhoes opent, brandt de indicator van de oorschelp niet. De andere oorschelp wordt verder opgeladen.
  • Na ongeveer 3,5 uur (*) zijn de headset en de oplaadhoes volledig opgeladen en dooft de indicator (rood) op de oplaadhoes automatisch. Wanneer u het deksel van de oplaadhoes opent wanneer het opladen voltooid is, blijven de indicatoren (rood) van de headset even branden.

Link

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Konings23
Nieuw

Beste 

 

 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Konings23 

 

Garantie claimen bij de verkoper? Lijkt me in dit geval de meest logische weg...

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en