annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WH1000XM3 software update lukt niet

profile.country.NL.title
Denise_K
Ontdekker

Sony WH1000XM3 software update lukt niet

Nadat mijn eerste Sony WH-1000xm3 helaads met een defect geleverd werd, heb ik nu een nieuwe toegestuurd gekregen. Het lukt mij echter niet om bij deze koptelefoon de nieuwe software versie (4.1.1) te installeren. Ik heb de koptelefoon eerst helemaal opgeladen (koptelefoon geeft zelf "fully charged" aan en de Headphones Connect app 100% batterij), maar wanneer ik de software update wil uitvoeren geeft de app aan dat het accuniveau onvoldoende is. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik hoor het graag.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De mogelijk problemen met de software versie 4.11 nog niet gelezen?

Als ik je een advies mag geven zou ik even nog wachten totdat deze problemen zijn opgelost in de volgende versie.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Denise_K
Ontdekker

Goed om te weten, maar het gaat mij er meer om dat mn koptelefoon iets aangeeft wat niet klopt. Ik wil namelijk niet dat als er straks een goede update is, ik deze ook niet kan downloaden omdat de app beweerd dat mn accuniveau te laag is, terwijl deze gewoon is volledig is opgeladen. 

profile.country.NL.title
wouterdeleeuwecht
Lid

Ik herken het probleem, bij mijn eerste koptelefoon was de accu opeens ook leeg (terwijl hij 100% geladen was). Dit is wederom een probleem met de koptelefoon. Behalve dat je inderdaad uberhaubt de koptelefoon beter niet kan updaten, dit maak hem letterlijk slechter!!! Hoe bizar is dat??? Ik snap niet waarom Sony geen terugroepactie start voor deze koptelefoon. Kraken, touch controls die niet werken, en nog veel meer problemen... De koptelefoon is nu gewoon een ordinaire scam, op papier goed maar in werkelijkheid een drama om mee te leven....