annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Subwoofer om de zoveel tijd niet gepaired (HT-CT790)

profile.country.NL.title
Errieseekanmgn
Ontdekker

Subwoofer om de zoveel tijd niet gepaired (HT-CT790)

Goedenacht,

 

Ik heb al een paar maanden jullie speakerbar maar ik kan niet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben. 

 

Ten eerste start dat domme ding altijd op USB op???!!?!?! heb geen usb in de soundbar zitten dus geen idee wrm die dat doet.

 

Ten tweede is het blijkbaar te moeilijk om altijd met spotify te werken. Ene keer ontwaakt hij wel de andere keer niet. Dat terwijl spotify bijvoorbeeld mijn laptop wel altijd ziet dus het ligt niet aan spotify. 

 

Ten derde en het meest irritante. Die [*edited*] subwoofer is om de paar weken/dagen niet gepaired. Het groene lampje brandt wel heel trouw maar er komt geen enkel geluid uit. Heel irritant. 

 

heb in de korte periode dat ik hem heb al verschillende keren de soundbar moeten resetten omdat ik met geen mogelijkheid de woofer gepaired krijg. En NEE hij staat niet op night modus en NEE het ligt niet aan de bron. 

 

Serieus Sony, hoe durven jullie hier 399,- voor te vragen. Ik heb expres voor een soundbar gekozen omdat ik eenvoud en gebruikgemak wil. Dit is gewoonweg gebruiks- en klantonvriendelijk. Sta echt op het punt om mijn geld terug te vragen en een SONOS te kopen. Dat werkt namelijk wel altijd.

 

Doe er wat aan!

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo @Errieseekanmgn

 

Dat is wel vervelend om te horen, maar er is wel een oplossing meen ik te weten.

Ik ken iemand met dezelfde soundbar met dezelfde problemen. Het probleem was opgelost met een softwareupdate van de soundbar.

 

Zoek je product even op via de Sony website en ga naar ondersteuning. Daar zou keurig uitgelegd moeten staan hoe je de update doet (of je kan een netwerkkabel in je soundbar steken?).

 

Veel succes! Verder is het een heel mooie en goede soundbar!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Errieseekanmgn
Ontdekker

Was ik idd vergeten te vermelden maar ik had uiteraard mijn software up to date. Dus dat kan het niet zijn. 

profile.country.NL.title
Errieseekanmgn
Ontdekker

Hey top bedankt. Sony nog zin om antwoord te geven? 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk dat je beter de Soundbar kan aanbieden ter reparatie, als je inhoudelijk een reactie van Sony wilt.

 

Het is niet na te gaan welke factor dit nu veroorzaakt. Zo sluit je in elk geval uit dat er iets mis is met het apparaat. 

profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hoi@Errieseekanmgn,

 

Ontzettend balen dat de soundbar tot nu toe zo gebrekkig werkt.

Het lijkt erop dat dit met de RF modulator te maken heeft.

Zoals Vince al zegt, adviseer ik je ook om de soundbar ter reparatie aan te bieden.