annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Twee Sony-producten, en nu aansluiten

profile.country.NL.title
Ik_krijg_er_wat_van
Nieuw

Twee Sony-producten, en nu aansluiten

Beste mensen, ik heb een Sony Bravia TV (typenummer weet ik niet, is niet terug te vinden in de menu's en ik krijg de TV niet één, twee, drie van de muur af. Het is er in ieder geval zó één: KDL-32W705C want de voet is hetzelfde. Ik heb een draadloze Sony hoofdtelefoon aangeschaft (MDRj-RF895R) en nu wil ik deze aansluiten op de TV.

 

In de handleiding staat dat het op twee manieren kan. Met een stereoministekker van de zender naar de hoofdtelefoonaansluiting in de TV. Dat werkt niet.

 

Tweede manier is middels de tweekleurige stekkertjes achter in de TV aan te sluiten. Nu kan ik er wel nét bij, maar wat ik ook probeer, ik hoor niets op de hoofdtelefoon en het geluid van de TV blijft gewoon aan.

 

Hoe moet dit?

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Die 3.5mm aansluiting zou geluid moeten geven. Je krijgt het niet bijgeleverd, wellicht dat de kabel die je gebruikt niet werkt? Iedere dubbele headphone jack kabel werkt. 

 

En de twee tulpjes werken op AV apparaten. Zoals een blu-ray speler. 
Ze werken niet rechtstreeks in de TV zelf, omdat die poorten input zijn op het toestel. Output wordt alleen geleverd door een afspeler. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Om de hoofdtelefoon te kunnen gebruiken:

 

Stappen

  1. Nadat u een verbinding tot stand heeft gebracht, drukt u op de HOME-knop en selecteert u vervolgens  [Instellingen].

  2. Selecteer  [Geluid] → [Hoofdtelefoon/Audio Uit] → [Audio Uit].

  3. Om terug te keren naar de laatst bekeken bron, drukt u tweemaal op de HOME-knop.

  4. Schakel het aangesloten audiosysteem in en pas vervolgens het volume aan.

Link


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ha ja, de poort actief maken is ook zeker handig :wink:

profile.country.NL.title
Ik_krijg_er_wat_van
Nieuw

Beste mensen, bedankt voor het meedenken. Vanmorgen heb ik Sony zelf gebeld. Ik ben zo'n drie kwartier denk ik, aan het rondlopen, -rennen geweest, stekkertjes hier in, daar in, daar weer uit, de soundbar uitgeplozen, naar menu 'instellingen', weer terug naar TV etc. etc. etc. maar we kregen de hoofdtelefoon niet werkend. Op desktop PC aangesloten, kijken of hij daar geluid maar ook daar was ie morsdood. Toen had ik er genoeg van.

 

Ik stuur 'm nu op naar de reparatieafdeling en hopelijk wordt daar duidelijk waarom het ding het niet doet hier. Ik herinner me opeens ook dat ik 'm eergisteren lang had opgeladen (duurde wel 14 uur of zo voordat het lampje groen werd) en vandaag was ie opeens leeg, de accu. Althans, hij stond op rood. Dat kan helemaal niet. Dus wat het ook is, ik ben er nu even helemaal klaar mee.

 

Vriendelijke groet, Ik_krijg_er_wat_van

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Door het rondlopen/rennen komt er opeens een soundbar in het verhaal naar voren.

Sorry dat ik het nu even niet kan volgen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

TV kan output doen naar soundbar ipv koptelefoon poort. 

 

Beste verklaring is dat de koptelefoon DOA is, want het hoort direct te werken.