annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vraag over het LED lampje van de WH-1000 XM3

profile.country.NL.title
Maxie35
Ontdekker

Vraag over het LED lampje van de WH-1000 XM3

Hey Sony!

 

Excuus als dit al eens eerder is gevraagd maar ik kan er nergens online antwoord over vinden!
Ik heb onlangs de XM3 aangeschaft en ben er super blij mee, echter is er een klein dingetje waar ik mij aan stoor.

Zodra ik de touch controls gebruik (pauzeren/volgend nummer) begint het LED lampje zo een 6a7 keer te knipperen met een interval van ongeveer twee seconden. 
Volgens de officiele Help Guide (https://helpguide.sony.net/mdr/wh1000xm3/v1/en/contents/TP0001703110.html) kan ik hier niks over vinden, en het enige wat ik er online over kan vinden is dat dit niet de bedoeling is. 

Nu is mijn vraag of dit een defect is in mijn koptelefoon of dat dit hoort. Het klinkt misschien als een klein probleempje maar vooral s'avonds voel ik mij soms echt een sirene/zwaailicht en wanneer ik in bed lig kan het nogal verblindend zijn. 

In het geval dat dit de bedoeling is vraag ik mij af waarom dit is ingebouwd? Wanneer het lampje eenmalig zou knipperen bij gebruik van de verschillende touch controls snap ik het nog, maar waarom is het nodig om 6(!) keer te knipperen elke keer als ik iets pauzeer.

Ik hoop hier graag wat meer over te horen en alvast bedankt!

Max

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het 6x knipperen van de blauwe led wil alleen maar zeggen dat de touch contol functie ingebruik is naar het apparaat waarmee de XM3 gekoppeld is.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Maxie35
Ontdekker

Bedankt voor het reageren! Dus ik begrijp dat dit gewoon is zoals het hoort...
Blijf het raar vinden dat er daar dan niks over in de officiele Help Guide staat, en nog rarer dat ze ervoor hebben gekozen om 6x i.p.v. 1x te knipperen bij gebruik van touch control.

Dan moet ik er s'avonds maar gewoon iets overheen plakken denk ik... beetje jammer!