annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

vTuner cannot connect bij CMT-G2NiP

Rudiceyssens
Ontdekker

vTuner cannot connect bij CMT-G2NiP

Hi,

 

Sinds zaterdag is mijn verbinding met de vTuner van mijn apparaat CMT-G2NiP verbroken en krijg ik meldingen als "cannot connect" en sinds vanmorgen "not available".

 

Mijn netwerkverbinding werkt nochtans correct: afspelen via Airplay en vanaf computer lukt vlekkeloos.

Heb alles al eens teruggebracht naar fabrieksinstellingen en opnieuw geconfigureerd. Probleem met enkel vTuner blijft hetzelfde.

 

Heeft iemand gelijkaardig probleem of kan iemand mij helpen om de vTuner terug aan de praat te krijgen?

 

 

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.nl_NL.title
Jojom_
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem. Lijkt erop dat Vtuner op dit moment niet ondersteund wordt voor dit product.

In het verleden ook wel eens tijdelijk gehad, maar lijkt nu langdurig te worden. Kan iemand van Sony die hierin meeleest hier iets aan doen?

 

Zie nu in ander forum de volgende opmerking: 

Sony is inmiddels op de hoogte van dit probleem, en ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Hopelijk werkt het zeer binnenkort weer! 

 

Johan

Alexandernl
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem. Kun je dit zelf oplossen of moet Sony dit doen?

profile.country.nl_NL.title
mavanuh
Nieuw

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ben blij dat Sony ervan op de hoogte is en ben benieuwd hoeveel tijd die 'reparatie' gaat kosten. Over de snelheid en klantgerichtheid van Sony ben ik niet zo heel erg enthousiast.

Gelukkig kan ik me nu al moeite besparen de vTuner weer aan de gang te krijgen. Ik wacht maar keurig af.

Rudiceyssens
Ontdekker

Ik kreeg volgende info van de Sony moderator op deze blog:

 

"Ik begrijp dat het vervelend is dat de service niet werkt.

U kunt ervan uitgaan dat er hard aan een oplossing wordt gewerkt.

Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het consumenten informatie centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben."

 

 

Dit betekent volgens mij dat we er zelf niets aan kunnen doen, maar dat we moeten wachten tot ons apparaat weer verbinding kan maken met de vTuner server. vTuner.com is volgens mij een site van een "onderaannemer" van Sony en daar zit het probleem denk ik.

 

Het duurt ditmaal wel erg lang: al minstens één week bij mij.

 

Krijg van Sony moderatoren geen reactie meer over stand van zaken. Vreemd. Anderen deden op deze blog immers ook al een oproep naar een reactie van de Sony moderator.

 

Met vriendelijke groeten,

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Rudi,

 

We vinden het onzettend vervelend, maar we hebben op dit moment helaas ook geen informatie verder.

 

Groetjes,

 

Amal_S
profile.country.nl_NL.title
Jojom_
Ontdekker

Beste Arnal_S,

 

Kan je verzoeken om dit probleem prioriteit te geven.

Een dergelijk probleem meer dan een week later nog niet oplossen kan toch eigenlijk niet?

We kopen een dergelijk set om ook InternetRadio te luisteren, maar nu is dat niet mogelijk.

 

Ik hoor graag van je.


Groet,

 

Johan

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Johan,

 

Ik begrijp je frustratie, en Sony ziet dit het liefst ook zo snel mogelijk opgelost.

 

Groetjes,

 

 

Amal_S
andewul
Ontdekker

Ik ontving onderstaand cryptisch bericht en vrees het ergste (onderlijning en vet zelf aangebracht):

 

 

Geachte Heer / Mevrouw,

Bedankt voor uw contact met Sony Support. 

Momenteel zijn er problemen met de Sony service V-Tuner.

Er is neit bekend wanneer en of de service terug komt. Wij vragen het u later nog een keer te proberen.

Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het Consumenten Informatie Centrum via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor België. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Tijmen
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.be/support/nl

Sony Belgium, bijkantoor van Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7-D1 - B-1935 Zaventem - Belgium

profile.country.nl_NL.title
Jojom_
Ontdekker

Beste Andewul,

Het bericht dat ik kreeg bevatte deze informatie nog niet:

 

Geachte Heer / Mevrouw,

Bedankt voor uw contact met Sony Support. 

Momenteel is er geen informatie over wanneer deze service weer terug komt. Wij adviseren u om de website in de gaten te houden.

Ik heb me wel afgevraagd waarom het zo moeilijk is de situatie op te lossen. Als het iets technisch is lijkt me dat dit binnen een dag opgelost kan worden. Ik vermoed daarom dat het een politieke reden is, bijv. contract met vTuner dat afgelopen is oid. Ik zou het waarderen als Sony sneller openheid van zaken geeft en voor een oplossing zorgt. Immers het apparaat is verkocht met vTuner als mogelijkheid.

 

Groet,

 

Johan