annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Walkman nwA30 series met Bluetooth geen equalizer?

paulkuipers
Nieuw

Walkman nwA30 series met Bluetooth geen equalizer?

Ik zou graag het volgende probleem hier willen bespreken. Al een tijdje gebruik ik een Sony Walkman (mp3 speler) model NW A30 series. Firmware 1.20 en dat is dacht ik de laatste firmware voor deze speler. Sinds kort heb ik voor het sporten draadloze in-ear dopjes gekocht (JBL tune 110bt). De bluetooth verbinding is zo gepiept en geen probleem. De geluidsinstellingen zijn echter niet te beinvloeden. De equalizer kan ik wel veranderen in de speler maar het geluid wordt niet aangepast. Wat ik ook probeer het geluid blijft altijd hetzelfde en ik zou toch graag de bas hoger zetten. Overgens bekabelde dopjes werken wel samen met de equalizer. Wat doe ik verkeerd of zie ik hier iets over het hoofd? Wie zou kunnen helpen met het antwoord, alvast bedankt. Paul

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Paul,

 

Bedankt voor je bericht. Als het met andere hoofdtelefoons wel lukt, dan ligt het wellicht aan de oordopjes. Is er geen Music app voor JBL headphones? Bij Sony headphones kan het geluid namelijk vaak ook via de Sony Music App worden ingesteld. 

 

Groet,

Bibi