annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WF 1000X

profile.country.NL.title
Bjctjong
Nieuw

WF 1000X

Gister heb ik de wf1000x earunits gekocht. Bij het eerste gebruik merkte ik al sat de rechter oor unit wegvalt als er andere connecties in de buurt komen. Ik had opgezocht hoe dit verholpen kon worden en heb de app gedownload waar je de connectie moet aanpassen. In de hoop dst dit probleem verholpen zou zijn is dit helaas niet het geval. 

 

Is het een andere mogelijkheid om dit irritante probleem te verhelpen? 

 

Ik gebruik de galaxy s8. 

 

Ik hoop dat hier een oplossing gevonden kan worden! Vind het erg jammer voor de hoge prijs die ik heb betaald!

 

Mvg

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Vervelend dat het geluid uitvalt wanneer er andere connecties in de buurt zijn. Ik ga even intern voor je uitzoeken wat hier de oplossing voor kan zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bjctjong
Nieuw

Thanks! Verdere informatie is dat mijn telefoon de laatste update heeft, de app ook, en de firmware van de headset ook de laatste firmware zou moeten hebben!

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Ik heb het nagevraagd bij onze service. Zij geven aan dat je inderdaad de settings in de app moet controleren. Gezien je dit al gedaan hebt, raad ik je aan om terug naar de winkel te gaan om de heapdhone om te wisselen voor een nieuwe. Het zou zonde zijn als je met een defect model rondloopt.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi