annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WF-1000XM3 na 1.3 update Apple TV geluid zeer instabiel / slecht

profile.country.NL.title
RickDB
Ontdekker

WF-1000XM3 na 1.3 update Apple TV geluid zeer instabiel / slecht

Net geupdate naar 1.3 en bij de Apple TV 4K is het geluid nu krakend en valt soms weg, ook lijkt het alsof de dopjes soms hun sync met elkaar kwijt raken.

Voor de update werkte dit vlekkeloos, dopjes al een factory reset gegeven en diverse andere settings geprobeerd maar maakt geen verschil,

 

Op mijn iPhone is geluid nog wel prima dus lijkt iets in deze update te zitten wat compatibiliteit niet ten goede is gekomen.

 

Graag zie ik dit opgelost aangezien er bij deze update blijkbaar iets goed is misgegaan.

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@RickDB 

 

vervelend! Heb je ook alle instellingen op de app nagelopen? Vaak wordt met een update alles overschreven is mijn ervaring in het algemeen.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
RickDB
Ontdekker

Hallo @Sigiphoto ,

 

Alles nagelopen inderdaad, met diverse Headphone Connect settings via iPhone en dan weer reconnecten naar Apple TV.

Voor de Apple TV is er geen app maar zoals aangegeven werkte alles voor de 1.3 update vlekkeloos.


Inmiddels ook reactie van Sony NL support maar helaas nog met de standaard stappen (fabrieks reset) wat ik aangeven had geen oplossing biedt, ik wacht het nog even een paar dagen op hun reactie en daarna gaan ze retour.

Dan hou ik het wel voorlopig bij de Airpods ook al is de geluidskwaliteit inferieur ze werken wel stabiel en altijd zonder issues.

 

Wat me wel opvalt dat ik nu bijna dezelfde problemen heb onder de Apple TV als de Windows 10 gebruikers al hadden vanaf dag 1 (versie 1.0), er is dus iets goed fout met deze update en aangezien downgraden niet een optie is verwacht ik ook niet op kort termijn een oplossing maar Sony mag me altijd verassen :wink:

Ook getest met 1 dopje tegelijk in en dan werkt alles prima met de Apple TV wat betreft geluid maar doe ik ze allebei tegelijk in dus het krakend geluid en sync issues, dat zijn ook dezelfde symptomen als onder Windows 10.

 

// Update


Dopjes in doosje gehad vandaag en volledig laten opladen en nogmaals een reset uitgevoerd met deze keer alleen gepaired met mijn Apple TV en gaat het wel goed, zeer vreemd maar voor nu opgelost :grin:

 

Waar het op lijkt is dat er soms een LE_WF-1000XM3 verschijnt waar de iPhone tegelijk mee probeert te verbinden ook al is er een actieve verbinding met de Apple TV, een apparaat met deze naam (LE_) heb ik zelf nooit gepaired dus beetje vreemd.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@RickDB 

 

Mooi dat het opgelost is en je weer kunt genieten van je WF-1000XM3 oordopjes! Toppie! Zelf heb ik de over-ear en geniet daar ook nog heel veel van.

 

Wat je volgens mij wel op je iPhone kunt aanpassen is het "register" waarmee je gepaired hebt, weet uit mijn hoofd niet zo gauw waar, maar dat kun je ongetwijfeld op de Apple site vinden. Dit om problemen van verkeerde pairing te voorkomen.

 

Grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en