annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

foto's importeren van sony hx100v naar pc

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
steffibrabant
Bezoeker

foto's importeren van sony hx100v naar pc

mijn nieuwe camera hx100v mee op vakantie genomen, erg mooie foto's gemaakt, zeer tevreden over het toestel. nu wil ik de foto's graag op de pc bekijken en dus importeren vanaf het toestel naar mijn pc. heb het softwareprogramma PMB via de bijgeleverde cd-rom geinstalleerd.

PMB staat ook keurig op mijn bureaublad. echter als ik mijn fototoestel aansluit via het kabeltje in de pc, komt er niets automatisch in beeld. als ik dan naar PMB ga, en kies voor mediabestanden importeren....heb ik alleen de keus uit de cd-rom (schijf E)....mijn sony hx100v staat er helemaal niet als optie tussen, kan die dus niet aanklikken om daar foto's van te importeren.

onderaan in de werkbalk van mijn pc staat MTP-apparaat gereed voor gebruik. op het scherm van mijn fototoestel staat ook USB-functie verbinding via MTP.

weet niet wat ik moet doen om mijn gemaakte foto's op mijn pc te krijgen. Weet iemand hoe dit moet?

Thanks alvast, gr Steffi

Message was edited by: steffibrabant

Message was edited by: steffibrabant

Message was edited by: steffibrabant

Message was edited by: steffibrabant

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Installeer hier de software nog eens en kijk dan of hij wordt gezien;

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=download_manager&m=DSC...


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Installeer hier de software nog eens en kijk dan of hij wordt gezien;

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=download_manager&m=DSC...


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________