annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware via Mac

profile.country.NL.title
marcel1948
Ontdekker

Firmware via Mac

Ik heb de firmware gedownload en de reader via de USB aan de Mac gehangen. De verbinding is goed want ik zie de inhoud van de reader op het scherm. Ik kan ook boeken uploaden naar de reader. Probleem is dat de firmware stop bij de update en niet verder gaat. Via een tip op de site de reader gereset en via de startknop weer gestart, USB weer aangesloten en via menu de verbinding hersteld. Ik heb weer hetzelfde resultaat. Wie heeft een idee wat te doen

Marcel

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
marcel1948
Ontdekker

Toch raar dat niemand reageert, op zijn minst had ik van Sony toch een reactie verwacht. Mocht het niet lukken met de firmware dan breng ik het apparaat terug want ik vind het ondeuglijk

Marcel

Message was edited by: marcel1948

Message was edited by: marcel1948

Message was edited by: marcel1948

Message was edited by: marcel1948

profile.country.NL.title
marcel1948
Ontdekker

Door het installeren van reader voor Mac is het nu opgelost. Ik heb totaal geen ondersteuning gehad van Sony maar via andere forums tot dit resultaat gekomen.

Haal mij maar weg van dit forum want daar kijkt niemand van Sony na. Zie maar hoe lang mijn vraag open is blijven staan.

Kijk eens bij het forum van Telfort waar men erg actief is, daar reageert de modorator vrij snel en geeft dat meer positieve uitstraling dan op dit forum.

Marcel