annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Handleiding is niet meer te openen

profile.country.nl_NL.title
aadjepiraatje
Bezoeker

Handleiding is niet meer te openen

Goeden avond, beste forum gebruikers,

Door een fout mijnerzijds heb ik blijkbaar de handleiding van de PRS-T2 reader verwijderd. Als ik in de reader op het plaatje van de handleiding klik komt de melding dat de handleiding op de computer verwijderd is. Hoe krijg ik deze weer terug?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Aad

Message was edited by: aadjepiraatje

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.nl_NL.title
aadjepiraatje
Bezoeker

Hi Ger,

Spijtig om te lezen dat jij zulke slechte ervaringen met Sony hebt gehad. Ik mijnerzijds ben een en al lof v.w.b.  de service van de Helpdesk. OK, hoe reeds eerder vermeldt, je moet een hoop geduld en een lange adem hebben om de HD te kunnen bereiken. Komt waarschijnlijk door de lage bezetting i.v.m. de feestdagen.

Dat Tycho mijn persoonlijke gegevens zo snel heeft verwijderd vind ik overigens wel getuigen van de scherpheid waarmee persoonlijke gegevens beschermd worden.

Hoe dan ook, ik hoop dat je vertrouwen t.o.v. Sony eens weer terugkomt.

Even ten overvloede: Ik werk niet bij Sony, heb er ook geen aandelen van (jammer eigenlijk), maar vertel gewoon mijn ervaringen.

Ik probeer een bijllage mee te sturen welke misschien wel aankomt.

Een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2013 wenst

Aad en familie

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste monoord30,

Ik ben blij dat uw probleem is opgelost!

Het Sony forum is juist bedoeld voor gebruikers om elkaar tips en advies te geven en om ervaringen te delen.

Om de privacy en persoonlijke gegevens van aadjepriraatje te beschermen heb ik zijn post aangepast en enkel voor deze reden. Als forum moderator ben ik zelf geen medewerker van Sony en ik kan Sony dan ook niet tot actie aanzetten. Ik wens u nog veel plezier op het forum.

Met vriendelijke groet,

-Tycho-