annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Linkerkolom (bronweergave) van Reader Library niet zichtbaar

profile.country.nl_NL.title
ivheers
Bezoeker

Linkerkolom (bronweergave) van Reader Library niet zichtbaar

Ik heb al een hele tijd een PRS 650 en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik Reader Library voor het organiseren van de reader (laat de mappen zien) en werkte prima tot voor kort. Nu mis ik de gehele linker kolom (bronwergave) en de kolommen 'titel' en 'auteur'. Opnieuw installeren heeft niets opgelost. Hetzelfde beeld met de missende kolommen. Heeft iemand een oplossing?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Roelien1976
Bezoeker

Hier exact hetzelfde probleem, al heb ik de PRS-350 (de pocketversie). Zeer frustrerend, want op deze manier valt er niet meer te werken met de Reader Library!

Wat is de oplossing?

profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Wij hebben uw probleem geprobeert na te bootsen met onze eigen software, helaas zijn wij er niet in geslaagt om dit zo voor elkaar te krijgen dat ik hier direct een oplossing over kan bieden. Wel is er een alternatief programma welke perfect met uw ereader kan communiceren.

Via de volgende weblink krijgt u direct toegang tot het alternatieve programma om uw digitale bibliotheek mee te beheren.

http://www.adobe.com/nl/products/digitaleditions/

Ik hoop dat dit alternatief een passende oplossing bied voor het probleem met Sony Library.