annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T1 geheugenkaart wordt niet gebruikt(?)

profile.country.nl_NL.title
E-Readergebruiker01
Bezoeker

PRS-T1 geheugenkaart wordt niet gebruikt(?)

Als ik probeer via de bijgeleverde software "Reader for PC" boeken op mijn bijgekochte SD geheugenkaart te plaatsen komen deze steeds in het (beperkte) interne geheugen terecht waardoor dit vol raakt. Hoe kan ik de reader de bestanden op de SD kaart laten plaatsen? Ik lijk in de software geen keuze te hebben.

De SD kaart via de reader gefomatteerd om problemen te voorkomen.

De kaart wordt wel door de reader herkend, deze geeft ook braaf de beschikbare geheugenruimte aan maar gebruikt deze niet.

Message was edited by: E-Readergebruiker01

Message was edited by: E-Readergebruiker01

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

Zie onderstaande link:

http://pdf.crse.com/manuals/4288613411/NL/contents/08/01/06/06.html

Downloadbestemming SD kaart selecteren.

Succes.

profile.country.nl_NL.title
E-Readergebruiker01
Bezoeker

Dappere-Dodo

Dank voor je suggestie maar dat had ik al gedaan.Toch komen mijn ePub bestanden daar niet terecht, vreemd omdat de 32Gb SD-kaart wel door de reader wordt herkend.

Kan ik in de verkenner (nadat de reader is aangesloten via USB) de SD-kaart als een map vinden? Kan ik de bestanden daar rechtstreeks op plaatsen? Is mij nog niet gelukt.

profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

Weet je zeker dat je bestemming SD kaart op de e-Reader hebt ingesteld voordat je bestanden hebt overgezet?

Met betrekking tot de verkenner:

Dat kan, je zult er 3 mappen vinden.

had problemen met de eReader software en ben overgestapt naar CaLibre (gratis software) die ik nu dus gebruik.

Echter voordat ik CaLibre had heb ik met de verkenner een aantal bestanden op mijn SD kaart - ook 32Gb - gezet.

Ik heb eerst een map ("e-Reader" zover ik me kan herinneren) van het interne geheugen naar de SD kaart gekopieerd en de bestanden vanaf de PC hierin geplaatst.

Dus direct in deze map en niet in submaps.

Succes.

profile.country.nl_NL.title
E-Readergebruiker01
Bezoeker

Ik ga verder zoeken.

Als ik problemen blijf ondervinden kan ik dan eventueel overstappen op CaLibre? Is dit ook geschikt voor dit merk en type reader? Kan CaLibre kan ook overweg met de 32Gb extra geheugenkaart? Anders zonde van de investering.

Dank voor je snelle reactie

profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

Juist omdat CaLibre deze eReader ondersteunt, heb ik hem geinstalleerd en gebruik deze software naar alle tevredenheid

Investering is alleen in tijd omdat CaLibre "Open Source" software is en dus gratis.

Ik had in mijn vorige antwoord al aangegeven dat ik ook een 32Gb kaart gebruik en dit werkt zonder problemen met CaLibre.

Succes.