annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wishlist

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
mowindm
Bezoeker

Wishlist

Ik heb de Sony ereader als vervanging van mijn Pocketbook 302, waar ik op was gaan zitten:smileyblush:.

Als ervaren e-boek lezer heb ik een aantal tips om de PRS-T1 te verbeteren:

- als je boek leest in statusbalk:

        * klokje met tijd, dat bij omslaan van bladzijde wordt bijgewerkt

        * (deel van) titel van het boek. Nu zet ik soms even reader uit om te kijken welk boek het is

- Startpagina e-reader

          * niet alleen overzicht "recent toegevoegde" boeken, maar kunnen kiezen voor bijv. recent gelezen boeken. Dat is heel handig als je meerdere boeken tegelijk leest. Of per ongeluk een verkeerd boek aan klikt en weer moet zoeken in boeken naar het laatst gelezen boek waar je in bezig was.

- onthouden van meerdere boeken waar je bent. Dit mis ik echt.

- bij instellingen van fonts en font grootte ook pagina-opmaak kunnen instellen. Zoals de uitlijning (rechte kantlijnen of verspringende).

- kunnen kiezen voor ieder pagina geheel verversen (zwart scherm) of na een x aantal pagina's (kan wat doorschemeren, maar geen zwarte flits, ik deed het vroeger eens per 5 pagina's)

- Iets moeilijker te realiseren: collecties in diepte maken. Dus bijvoorbeeld eerst kiezen voor historische boeken en vervolgens daarbinnen op historische detectives.

Ik hoop dat een of meer punten kunnen worden meegenomen bij een firmware update. Maakt de e-reader een nog mooier product.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste mowindm,

Hartelijk dank voor uw bijdrage aan het forum. De suggesties zijn doorgegeven aan Sony.

Met vriendelijke groet,

Tycho

Forum Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste mowindm,

Hartelijk dank voor uw bijdrage aan het forum. De suggesties zijn doorgegeven aan Sony.

Met vriendelijke groet,

Tycho

Forum Moderator