anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Tylko Lumix LS2.. proszę o ocenę

Mesmerize24
Początkujący

Tylko Lumix LS2.. proszę o ocenę

Witam.
Fotki co prawda nie robilam super aparatem, ani tez niespecjalnie sie ustawialam do robienia zdjec, ot takie z wypadu w góry. Jednak proszę o ocenę i komentarze, krytykę, sugestie, chciałabym aby fotki byly lepsze o ile da sie inne robic tym już na ten czas.. antykiem ;) Żartuje :)
Nie jestem fotografem, nawet za amatorskiego się nie uważam, po prostu jakos nie umiem tym aparatem operować. Nie ma mozliwosci manulanych ustawien.

Chcę dodać, że nie poprawiam zdjęć w programach graficznych, poniewaz 1) nie umiem i 2) moim zdaniem powinno się umieć zrobić ladne zdjęcie, które wyglada dobrze bez obróbki.

1. Zbocze Kopy
2. Widok ze Śnieżki
3. Obserwatorium na Śnieżce

6 ODPOW. 6
WOiOwnik
Początkujący

fotka 2 fajna lecz nr 3 lepsza ;) Gdzie je robiłeś?? Bo chyba nie w naszych górach?

Czmiel-----
Początkujący

Fajne fotki. PS do poprzednika pytajacego o miejse gdzie fotki zostaly wykonane: pierwsza gdzies tam, a dwie nastepne to SNIEZKA, pisze czarno na bialym :P

BreakTheSilence
Nowicjusz

sniezka1.jpg świetna,ale byłą by boska,gdyby nie ten cień i kawałek .
Można by było obciąć.Np.tak jak w moim załączniku.
Tak czy siak bardzo mi się podoba.

sniezka.jpg jest również poprawna ,tylko jakoś kadr mi nie pasuje.
Z innej pozycji pewnie wyszłoby lepiej.

zbocze- poprawnie oddane kolory.

JA również nie korzystam z obrabiania zdjęć(chociaż jakieś malutkie poprawki,naprzykład do sieci,czasem się zdarzą) i jestem tego samego zdania,że trzeba nauczyć się robić zdjęcia tak,żeby wyszły tak jak powinny.

profile.country.pl_PL.title
karolca
Nowicjusz

Mesmerize24 napisał(a):



Chcę dodać, że nie poprawiam zdjęć w programach graficznych, poniewaz 1) nie umiem i 2) moim zdaniem powinno się umieć zrobić ladne zdjęcie, które wyglada dobrze bez obróbki.