anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SŁOWNIK POJĘĆ I TERMINÓW STOSOWANYCH W FOTOGRAFII

diegoboss
Początkujący

SŁOWNIK POJĘĆ I TERMINÓW STOSOWANYCH W FOTOGRAFII

Witam to mój pierwszy post i temat, jestem całkowicie "zielony" w temacie fotografii i poszukuję słownika terminów fotograficznych w formacie tekstowym (pdf, txt lub innym) żeby można było go sobie wydrukować i studiować w wolnych chwilach, kiedy nie mam dostępu do netu, lub w plenerze podczas robienia zdjęć. Z gory dziękuję za pomoc

17 ODPOW. 17
profile.country.pl_PL.title
jareklubicz.
Poszukiwacz

A nie latwiej wklepac to co napisales w GOOGLE ja w w 10 sekund znalazlem ponad 10 stron gdzie to jest opisane troche wysilku jeszcze nikomu nie zaszkodzilo :slight_smile:

diegoboss
Początkujący

krwiopijca4 napisał(a):

A nie latwiej wklepac to co napisales w GOOGLE ja w w 10 sekund znalazlem ponad 10 stron gdzie to jest opisane troche wysilku jeszcze nikomu nie zaszkodzilo :slight_smile:

Wiedziałem że tak będzie i "mądrzejsi" się wyżyją, jakbyś kolego przeczytał dokładnie mój post tobyś zobaczył że nie chodzi mi o słownik online, których jest rzeczywiście multu ale taki w formacie który mógłbym wgrać sobie do np iphona i nosić ze sobą. Jakbyś taki znalazł będę bardzo wdzięczny za chocby link.

jareklubicz.
Poszukiwacz

Szanowny kolego nikt tu sie nie wyżywa a troche pracy i wysilku nikomu nie zaszkodzilo a po drugie to wcale nie jest trudne i tak skomplikowane zeby to sobie przygotowac tak jak chciales w wersji do druku czy na Aiphona :)

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

krwiopijca4 napisał(a):

Szanowny kolego nikt tu sie nie wyżywa a troche pracy i wysilku nikomu nie zaszkodzilo a po drugie to wcale nie jest trudne i tak skomplikowane zeby to sobie przygotowac tak jak chciales w wersji do druku czy na Aiphona :)

niestety ale zgadzam się

forum to nie miejsce, w którym się spełnia zachcianki....